Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 360 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 643,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Уманський національний університет |
| ЄДРПОУ: | 00493787 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соловйова Інна Володимирівна |
| Телефон: | 380984580785 |
| E-mail: | innavladimirovna16@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 20301, Україна, Черкаська область,Умань, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 1 |
3 |
ВИМОГА Про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. За процедурою відкритих торгів UA-2025-07-28-006429-a , учасник ФОП "РОМАНЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" код 3204121675. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5. Розділ 3, Додаток 1, та Додаток 5 до Тендерної документації 2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником на підтвердження виконання Договору наданого як аналогічний у складі тендерної пропозиції надано акт № 13 від 13.11.2023р. без реквізитів Договору. 3. Перелік інформації, та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати акт приймання-передачі послуг, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу послуг, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.