Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 282 756,23 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 482,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна організація "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" |
| ЄДРПОУ: | 44673629 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пятаєва Олександра Олексіївна |
| Телефон: | +380444940588 |
| E-mail: | oleksandra.piataieva@nipo.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,Київ, вул. Дмитра Годзенка,1 |
0 |
Замовник потребує додаткового часу для детального аналізу технічних параметрів даної закупівлі. Замовником буде вжито заходів для можливого скликання робочої групи для розгляду тендерної пропозиції. Робоча група за результатами аналізу технічної частини тендерної пропозиції може надати відповідні рекомендації, висновки, які можуть бути взяті до уваги при розгляді тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
При розгляді пропозиції тендерної документації виявлено невідповідність документів до тендерної документації, а саме: - Додаток 1 до тендерної документації п.2.2 пункту 2.1 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надав документи які підтверджують право навчального центру, що проводив перевірку знань з питань охорони праці та промислової безпеки працівників та керівників робіт ТОВ «ЛІФТСЕРВІСЕКСПЕРТ», що не відповідають документам організації, що проводила відповідні навчання з перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки працівників та керівників робіт ТОВ «ЛІФТСЕРВІС ЕКСПЕРТ». - Додаток 1 до тендерної документації п.п. 3.2 пункту 2.1 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник не надав документів передбачених умовами договору, що підтверджують стан його повного виконання (видаткові накладні, акти наданих послуг, акти виконаних робіт тощо). - Додаток 2 до тендерної документації п. 3.6 розділу 3. Вимоги до виконавця послуг:, Учасник не надав дозвіл Держпраці, що не відповідає вимогам тендерної документації. - Додаток 2 до тендерної документації п. 3.10 розділу 3. Вимоги до виконавця послуг:, Учасник не надав Чинний договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами під час виконання робіт підвищеної небезпеки, за видами робіт: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, роботи в діючих електроустановках, згідно вимог тендерної документації. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо долучити в новій редакції (зі змінами відповідно до остаточної запропонованої ціни на аукціоні) та розмістити на електронному майданчику оновлену тендерну пропозицію, яка повинна містити остаточну цінову пропозицію з огляду на зниження ціни під час аукціону та усунути невідповідності в поданих документах відповідно до ТД замовника. Дякуємо
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.