Закупівлю оголошено - 23-07-2025, 15:34. Дата останніх змін - 14-08-2025, 09:45

Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладн... Державна закупівля - UA-2025-07-23-009099-a Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги від замовника ДП "Одеський морський торговельний порт" від 7/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-23-009099-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-18-011513-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 15:34
по 28-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 15:34
по 31-07-2025, 09:30
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00

Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, ДП «Одеський морський торговельний порт». Строк надання послуг: 2025, не повинен перевищувати 30 (тридцять) календарних днів. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3005502.6
3 005 502,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:30 055,03 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП "Одеський морський торговельний порт"
ЄДРПОУ:01125666 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Пейков
Телефон:+380487293824
E-mail:o.peikov@omtp.com.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна площа, 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту буксиру «НОВ ...
3 005 502,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР»

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа,1
по 31-12-2025
50241000-6
Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-07-2025 по 08-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Комітетська, 14, офіс 210, 65091, Олексій Валерійович Булатов
Остаточна пропозиція:
3 000 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-08-2025, 16:31
Період подачі оскарження:
по 12-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-08-25, 16:18:39
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про наявність у ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» обладнання, матеріально-технічної бази Вих. №140/01/25 від 30.07.2025 у якій пункти 34-36 у графі «Форма володіння» не містять найменування сторін за договором про надання послуг №23 від 29.07.2025 р. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі, у тому числі обов’язково зазначити наявність у Виконавця стенду регулювання регуляторів числа обертів WOODWARD. В довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічна база, їх кількості та підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру та сторін за договором, а також терміну його дії). У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів, або інший підтверджуючий документ. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) робіт чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) роботи чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб. Документальне підтвердження щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожному пункту, зазначеному у довідці.» Пропоную надати довідку про наявність у ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» обладнання, матеріально-технічної бази Вих. №140/01/25 від 30.07.2025, з урахуванням вимог тендерної документаціїї, а саме: у пунктах 34-36 у графі «Форма володіння» зазначити сторони за договором про надання послуг №23 від 29.07.2025 р. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Вих. №140/03/25 від 30.07.2025 у якій: - в. п. 1 у графі «Предмет договору(ів)» зазначена інформація про предмет договору не відповідає в повному обсязі інформації в розділі 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» договору про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р., у якому зазначено наступне: «послуги з ремонтування злв «ПС -323» ЮФ ДП « АМПУ » (адміністрації МП « Южний »), найменування послуг згідно з ДК 021:2015 визначається як 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.», тобто наявні невідповідності. - в п. 1 у графі «Вартість договору» зазначена наступна інформація: «5673600,00 з ПДВ» та у якості документального підтвердження учасником надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р., додаткова угода до договору №1 від 16.11.2028р., додаткова угода до договору №2 від 28.11.2018р., додаткова угода до договору №3 від 14.12.2018р., АКТ №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р.; в наданих документах зазначено: «загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 5575768,99 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сімдесят п’ять тисяч сімсот шістдесят вісім гривень 99 копійок)», тобто наявна невідповідність; - в п. 1 у графі «Відомість про повне виконання договору» зазначена наступна інформація: «Акт №ОУ0000011 дачі-приймання (надання послуг) від 01.12.2018p.» та на підтвердження виконання робіт надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з АКТом №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р., тобто наявна невідповідність у назві акту; - в п. 2 у графі «Вартість договору» зазначена наступна інформація: «500 160,60 з ПДВ» та у якості документального підтвердження учасником надано договір підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019р., додаткова угода до договору №1 від 11.01.2020р., АКТ №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р., у наданих документах зазначено: «загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 844'590.60 грн (Вісімсот сорок чотири тисячі п'ятсот дев'яносто гривень 60 копійок)», тобто наявна невідповідність; - в п. 2 у графі «Відомість про повне виконання договору» зазначена наступна інформація: «Акт №ОУ-0000001 дачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р.» та на підтвердження виконання робіт надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з АКТом №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р., тобто наявна невідповідність у назві акту. На виконання вимог пункту 3 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідка) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору в обсязі не менше докового ремонту під наглядом Регістра судноплавства України не менше 2-х договорів/відгуків (обов’язково зазначити: найменування та місцезнаходження, код за ЄДРПОУ/ідентифікаційний код та контактний телефон замовника; предмет та вартість договору; номер, дату укладання та термін дії договору, найменування, місце розташування, відомості про повне виконання договору). Додатково Учасником для підтвердження виконання робіт за кожним з визначених у довідці договорів надаються оригінали або копії: договору у повному обсязі, документів, передбачених умовами договору (кошторисної документації на виконання робіт за договором, оформлених відповідним чином акту (ів) прийому-передачі, актів здачі-приймання робіт, позитивний відгук від замовника виконаних робіт (відгук має обов’язково містити номер та дату договору, вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість виконаних робіт).» Пропоную привести у відповідність інформацію довідці про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Вих. №140/03/25 від 30.07.2025, а саме: - найменування предмету договору у п. 1 у графі «Предмет договору(ів)» із найменуванням предмету, яке зазначено у розділі 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» у договорі про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р.; - інформацію у п. 1 у графі «Вартість договору» із інформацією, яка зазначена в договорі про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з усіма змінами та АКТі №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р. до договору; - найменування акту №ОУ-0000011 від 01.12.2018 р. у п. 1 у графі «Відомість про повне виконання договору» із наступним найменуванням: «Акт №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р.», який надано до договору про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р.; - інформацію у п. 2 у графі «Вартість договору» із інформацією, яка зазначена в договорі підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019р. та АКТі №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р. до договору; - найменування акту №ОУ-0000001 від 20.02.2020 р. в п. 2 у графі «Відомість про повне виконання договору» із наступним найменуванням: «Акт №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р.», який надано до договору підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019 р. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку (відомості про ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС») Вих. №140/04/25 від 30.07.2025 у якій в п. 5 зазначено: «ІПН: 387277726597» та надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість за №1915524500202 від 12.06.2019 року у якому зазначено наступне: «Індивідуальний податковий номер 417385315535», тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника, відомості про особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю.» Пропоную привести інформацію у довідці (відомості про ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС») Вих. №140/04/25 від 30.07.2025 у п. 5 «ІПН» з витягом з реєстру платників податку на додану вартість за №1915524500202 від 12.06.2019 року. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав цінову пропозицію Вих. №140/06/25 від 30.07.2025, у якій найменування предмету закупівлі у першому абзаці та у Таблиці не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів. Також, не заповнена загальна ціна пропозиції цифрами та прописом під таблицею та не заповнені наступні стовпці таблиці: «Ціна, грн без ПДВ», «Сума, грн без ПДВ», «Разом, грн без ПДВ», «ПДВ», Разом, грн з ПДВ». На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації.» Пропоную надати: цінову пропозицію Вих. №140/06/25 від 30.07.2025 заповнену у повному обсязі та у відповідності до Оголошення про проведення відкритих торгів. 5. У складі тендерної пропозиції Учасник: - надав письмову згоду Учасника Вих. №140/12/25 від 30.07.2025 у якій предмет закупівлі не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів ; - не надав заповнений проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації. На виконання вимог пункту 11 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «При поданні пропозиції Учасник надає лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням про погодження/ не погодження з Істотними умовами договору. У разі непогодження Учасника з істотними умовами договору Замовник може прийняти рішення відхилити таку пропозицію. Заповнення проекту договору є обов’язковим. Проект договору про закупівлю викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації.» Пропоную надати: - письмову згоду Учасника Вих. №140/12/25 від 30.07.2025 із зазначенням назви предмету закупівлі відповідно до не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів; - заповнений проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації. 6. У складі тендерної пропозиції Учасник надав лист від 28.07.2025 г. у якому зазначено, що ТОВ «МОР-АВТО» даним листом надає згоду на залучення в якості субпідрядника ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС», проте Учасником не надано інформації про те чи учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). На виконання вимог пункту 8 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Зазначену інформацію (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників) Учасник надає у формі довідки, окремим документом. У разі зазначення Учасником про залучення субпідрядників/співвиконавців, додатково надати лист від кожного такого субпідрядника/співвиконавця про згоду на залучення для виконання робіт/послуг з цій закупівлі що будуть йому доручені..» Пропоную надати: - інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Зазначену інформацію (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників) Учасник повинен надати у формі довідки, окремим документом

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-08-25, 16:18:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-23-009099-a-a1
Номер договору:
СР-801
Дата підписання договору:
13-08-2025, 08:40
Строк дії договору:
з 13-08-2025 по 31-12-2025
3 000 000 UAH
Ціна договору
2 500 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 000 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 22:08:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
18
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:35:08
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:34:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:34:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:34:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:34:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:34:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:34:29
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:34:29

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 15:34:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ