Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, ДП «Одеський морський торговельний порт». Строк надання послуг: 2025, не повинен перевищувати 30 (тридцять) календарних днів. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 005 502,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 055,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
| ЄДРПОУ: | 01125666 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Пейков |
| Телефон: | +380487293824 |
| E-mail: | o.peikov@omtp.com.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна площа, 1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про наявність у ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» обладнання, матеріально-технічної бази Вих. №140/01/25 від 30.07.2025 у якій пункти 34-36 у графі «Форма володіння» не містять найменування сторін за договором про надання послуг №23 від 29.07.2025 р. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі, у тому числі обов’язково зазначити наявність у Виконавця стенду регулювання регуляторів числа обертів WOODWARD. В довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічна база, їх кількості та підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру та сторін за договором, а також терміну його дії). У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів, або інший підтверджуючий документ. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) робіт чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) роботи чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб. Документальне підтвердження щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожному пункту, зазначеному у довідці.» Пропоную надати довідку про наявність у ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» обладнання, матеріально-технічної бази Вих. №140/01/25 від 30.07.2025, з урахуванням вимог тендерної документаціїї, а саме: у пунктах 34-36 у графі «Форма володіння» зазначити сторони за договором про надання послуг №23 від 29.07.2025 р. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Вих. №140/03/25 від 30.07.2025 у якій: - в. п. 1 у графі «Предмет договору(ів)» зазначена інформація про предмет договору не відповідає в повному обсязі інформації в розділі 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» договору про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р., у якому зазначено наступне: «послуги з ремонтування злв «ПС -323» ЮФ ДП « АМПУ » (адміністрації МП « Южний »), найменування послуг згідно з ДК 021:2015 визначається як 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.», тобто наявні невідповідності. - в п. 1 у графі «Вартість договору» зазначена наступна інформація: «5673600,00 з ПДВ» та у якості документального підтвердження учасником надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р., додаткова угода до договору №1 від 16.11.2028р., додаткова угода до договору №2 від 28.11.2018р., додаткова угода до договору №3 від 14.12.2018р., АКТ №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р.; в наданих документах зазначено: «загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 5575768,99 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сімдесят п’ять тисяч сімсот шістдесят вісім гривень 99 копійок)», тобто наявна невідповідність; - в п. 1 у графі «Відомість про повне виконання договору» зазначена наступна інформація: «Акт №ОУ0000011 дачі-приймання (надання послуг) від 01.12.2018p.» та на підтвердження виконання робіт надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з АКТом №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р., тобто наявна невідповідність у назві акту; - в п. 2 у графі «Вартість договору» зазначена наступна інформація: «500 160,60 з ПДВ» та у якості документального підтвердження учасником надано договір підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019р., додаткова угода до договору №1 від 11.01.2020р., АКТ №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р., у наданих документах зазначено: «загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 844'590.60 грн (Вісімсот сорок чотири тисячі п'ятсот дев'яносто гривень 60 копійок)», тобто наявна невідповідність; - в п. 2 у графі «Відомість про повне виконання договору» зазначена наступна інформація: «Акт №ОУ-0000001 дачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р.» та на підтвердження виконання робіт надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з АКТом №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р., тобто наявна невідповідність у назві акту. На виконання вимог пункту 3 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідка) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору в обсязі не менше докового ремонту під наглядом Регістра судноплавства України не менше 2-х договорів/відгуків (обов’язково зазначити: найменування та місцезнаходження, код за ЄДРПОУ/ідентифікаційний код та контактний телефон замовника; предмет та вартість договору; номер, дату укладання та термін дії договору, найменування, місце розташування, відомості про повне виконання договору). Додатково Учасником для підтвердження виконання робіт за кожним з визначених у довідці договорів надаються оригінали або копії: договору у повному обсязі, документів, передбачених умовами договору (кошторисної документації на виконання робіт за договором, оформлених відповідним чином акту (ів) прийому-передачі, актів здачі-приймання робіт, позитивний відгук від замовника виконаних робіт (відгук має обов’язково містити номер та дату договору, вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість виконаних робіт).» Пропоную привести у відповідність інформацію довідці про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Вих. №140/03/25 від 30.07.2025, а саме: - найменування предмету договору у п. 1 у графі «Предмет договору(ів)» із найменуванням предмету, яке зазначено у розділі 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» у договорі про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р.; - інформацію у п. 1 у графі «Вартість договору» із інформацією, яка зазначена в договорі про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з усіма змінами та АКТі №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р. до договору; - найменування акту №ОУ-0000011 від 01.12.2018 р. у п. 1 у графі «Відомість про повне виконання договору» із наступним найменуванням: «Акт №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р.», який надано до договору про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р.; - інформацію у п. 2 у графі «Вартість договору» із інформацією, яка зазначена в договорі підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019р. та АКТі №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р. до договору; - найменування акту №ОУ-0000001 від 20.02.2020 р. в п. 2 у графі «Відомість про повне виконання договору» із наступним найменуванням: «Акт №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р.», який надано до договору підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019 р. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку (відомості про ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС») Вих. №140/04/25 від 30.07.2025 у якій в п. 5 зазначено: «ІПН: 387277726597» та надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість за №1915524500202 від 12.06.2019 року у якому зазначено наступне: «Індивідуальний податковий номер 417385315535», тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника, відомості про особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю.» Пропоную привести інформацію у довідці (відомості про ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС») Вих. №140/04/25 від 30.07.2025 у п. 5 «ІПН» з витягом з реєстру платників податку на додану вартість за №1915524500202 від 12.06.2019 року. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав цінову пропозицію Вих. №140/06/25 від 30.07.2025, у якій найменування предмету закупівлі у першому абзаці та у Таблиці не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів. Також, не заповнена загальна ціна пропозиції цифрами та прописом під таблицею та не заповнені наступні стовпці таблиці: «Ціна, грн без ПДВ», «Сума, грн без ПДВ», «Разом, грн без ПДВ», «ПДВ», Разом, грн з ПДВ». На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації.» Пропоную надати: цінову пропозицію Вих. №140/06/25 від 30.07.2025 заповнену у повному обсязі та у відповідності до Оголошення про проведення відкритих торгів. 5. У складі тендерної пропозиції Учасник: - надав письмову згоду Учасника Вих. №140/12/25 від 30.07.2025 у якій предмет закупівлі не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів ; - не надав заповнений проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації. На виконання вимог пункту 11 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «При поданні пропозиції Учасник надає лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням про погодження/ не погодження з Істотними умовами договору. У разі непогодження Учасника з істотними умовами договору Замовник може прийняти рішення відхилити таку пропозицію. Заповнення проекту договору є обов’язковим. Проект договору про закупівлю викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації.» Пропоную надати: - письмову згоду Учасника Вих. №140/12/25 від 30.07.2025 із зазначенням назви предмету закупівлі відповідно до не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів; - заповнений проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації. 6. У складі тендерної пропозиції Учасник надав лист від 28.07.2025 г. у якому зазначено, що ТОВ «МОР-АВТО» даним листом надає згоду на залучення в якості субпідрядника ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС», проте Учасником не надано інформації про те чи учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). На виконання вимог пункту 8 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Зазначену інформацію (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників) Учасник надає у формі довідки, окремим документом. У разі зазначення Учасником про залучення субпідрядників/співвиконавців, додатково надати лист від кожного такого субпідрядника/співвиконавця про згоду на залучення для виконання робіт/послуг з цій закупівлі що будуть йому доручені..» Пропоную надати: - інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Зазначену інформацію (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників) Учасник повинен надати у формі довідки, окремим документом
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.