Закупівлю оголошено - 22-07-2025, 14:11. Дата останніх змін - 14-08-2025, 15:51

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомоб... Державна закупівля - UA-2025-07-22-006695-a Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9 від замовника Комунальна корпорація "Київавтодор" від 7/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-22-006695-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-22-007709-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 14:11
по 27-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 14:11
по 30-07-2025, 19:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
600000
600 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:18 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальна корпорація "Київавтодор"
ЄДРПОУ:03359026 Досьє YouControl
Контактна особа:Бережна Олена Анатоліївна
Телефон:380442849374
E-mail:market_kievavtodor@ukr.net
Місцезнаходження:
01133, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту і технічного ...
600 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9

1
послуга
00000 Україна м. Київ 00000, м. Київ, за адресою станції технічного обслуговування Виконавця
по 31-12-2025
50110000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 28-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Новокостянтинівська, будинок 4А, 04080, Олена Миколаївна
Остаточна пропозиція:
584 994 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 15:02
Період подачі оскарження:
по 14-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-08-25, 08:23:34

ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника № 680-пс від 06.08.2025 Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу із публічних закупівель відділу закупівель комунальної корпорації «Київавтодор», що затверджене наказом комунальної корпорації «Київавтодор» від 04.01.2022 року № 3 та постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) затверджую наступне: Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗС АВТО ЦЕНТР" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9 (оголошення № UA-2025-07-22-006695-a) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що Учасником завантажено великий об’єм інформації та документів відповідно до вимог тендерної документації і тому є нагальна потреба у детальному розгляді поданої пропозиції цього Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-08-25, 15:57:44
24

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. На вимогу пп. 1.1.1 п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг, які є предметом даної закупівлі від 29.07.2025р. № 52/29, назва гр. 2 і 3 частково не відповідає встановленій формі таблиці вищенаведеного підпункту тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства. 2. На вимогу пп. 1.1.1 п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг, які є предметом даної закупівлі від 29.07.2025р. № 52/29, у гр. 2 якої зазначено інформацію щодо найменування спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для замовлення та використання запчастин, інтервалів обслуговування автомобілів, технології ремонту та діагностики (п. 3 Довідки) не в повному обсязі відповідно до наданого підтверджуючого документу: Договору № 21021111311247 про надання ліцензії на право використання бази даних від 22.05.2025р. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням в п. 3 Довідки інформації щодо найменування спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для замовлення та використання запчастин, інтервалів обслуговування автомобілів, технології ремонту та діагностики Autodata Online (база даних Autodata | OSDANDR5-N12 VAT | Autodata Online) згідно з наданим підтверджуючим документом та вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства. 3. На вимогу пп. 1.2.1 п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі пропозиції надано Довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору від 29.07.2025р. № 57/29, у гр. 5 якої не зазначено інформацію щодо строку надання послуг згідно наданого документального підтвердження взаємних розрахунків за договором – Акту виконаних робіт № АЦ00001488 від 16.12.2022р. Також, у гр. 3 Даної довідки зазначено інформацію щодо предмету договору не в повному обсязі відповідно до наданого предмету аналогічного договору від 14.12.2022р. № 16. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства. 4. На вимогу пп. 1.2.2 п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі пропозиції надано лист-відгук від 29.01.2025 № 078/38-38, в якому зазначено інформацію щодо предмету договору не в повному обсязі відповідно до наданого предмету аналогічного договору від 14.12.2022р. № 16. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкоригований лист-відгук згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 5. На вимогу пп. 1.3.1 п. 1.. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають » Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» у складі пропозиції надано Довідку від 29.07.2025р. № 83/29-1, в якій інформація в гр. 5 частково не відповідає встановленій формі таблиці тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку відповідно до вимог вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 15:57:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-22-006695-a-b1
Номер договору:
209-15
Дата підписання договору:
14-08-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 14-08-2025 по 31-12-2025
584 994 UAH
Ціна договору
487 495 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
584 994 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 16:59:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 000,00 грн (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Розпорядження про надання статусу критичності 2025-2026 - ЗС ЦЕНТР.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату на систему екологічного управління стосовно надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, виданого органом з сертифікації, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та копію атестату про акредитацію органу сертифікації, який видав цей сертифікат.
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність обладнання/програмного забезпечення/тощо, необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою: Таблиця 1 № з/п Найменування обладнання /програмного забезпечення/тощо Власна(-ий) або знаходиться у користуванні учасника №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні (у разі такого) 1 2 3 4 * На програмні комплекси надати документи, що дають право користуватися такими програмними комплексами. Обов’язково в наявності має бути наступне обладнання/програмне забезпечення/тощо, що необхідно включити до довідки про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг: 1. Комп’ютерне діагностичне обладнання, необхідне для надання послуг. 2. Професійний та спеціалізований інструмент необхідний для надання послуг. 3. Спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення для замовлення та використання запчастин, інтервалів обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики. 4. Гальмівний стенд. 5. Комп’ютерний стенд розвал сходження коліс. 6. Стенд для балансування коліс. 7. Течешукач газовий. 8. Ключ моментний або ключ динамометричний. 9. Вимірювач параметрів світла фар. 10. Вимірювач натягу ременів. 11. Вимірювач світло пропускання скла. 12. Вимірювач димності відпрацьованих газів. 13. Газоаналізатор багатокомпонентний. 14. Мультиметр. 15. Канал вимірювання шуму. 16. Секундомір механічний. 17. Гігрометр психрометричний. 18. Неавтоматичний зважувальний прилад. 19. Люфтомір-динамометр. 20. Кутомір з лінійкою. 21. Манометр шинний. 1.1.2. Для документального підтвердження обладнання/програмного забезпечення/тощо, зазначеного Учасником в довідці про наявність обладнання та програмного забезпечення, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(-ів) (оренда, лізинг тощо). Для підтвердження власного обладнання/програмного забезпечення/тощо, що буде використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, Учасник надає виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); 1.1.3. Враховуючи наявність в переліку автотранспорту електричних легкових автомобілів (табл. 2 Додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації), Учасник повинен мати у власності на станції технічного обслуговування (далі - СТО) тестер для діагностики батареї електричних автомобілів MS800 та на підтвердження надати фото-підтвердження наявності цього обладнання, а також сертифікат/свідоцтво від постачальника та/або виробника такого обладнання щодо проведення навчання працівників учасника роботи з даним обладнанням. 1.1.4. Для документального підтвердження наявності власної або орендованої тощо СТО потужністю не менше 4 робочих місць, розташованої на відстані не більше 15 км від адреси: м Київ, вул. Петра Болбочана 6, Учасник надає скановану довідку, у якій вказує її опис, адресу місцезнаходження та кількість працівників, а також скановану копію документу, що посвідчує право власності/користування цією СТО (правовстановлюючий документ на земельну ділянку, де розміщено СТО, договір оренди тощо). 1.1.5. Учасник повинен мати склад запчастин. Для документального підтвердження наявності складу запчастин, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує його опис і адресу місцезнаходження та скановану копію документу, що посвідчує право власності або право користування (договір оренди тощо) чи скановану копію правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій він розміщений. 1.1.6. Учасник повинен надати копії свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих не раніше 2022 року відносно кінцевої дати подання пропозицій, організацією (калібрувальною лабораторією), на наступне обладнання: - гальмівний стенд - комп’ютерний стенд розвал сходження коліс - стенд для балансування коліс - течешукач газовий - ключ моментний - вимірювач параметрів світла фар - вимірювач натягу ременів - вимірювач світло пропускання скла - вимірювач димності відпрацьованих газів - газоаналізатор багатокомпонентний - мультиметр - канал вимірювання шуму - секундомір механічний - гігрометр психрометричний - неавтоматичний зважувальний прилад - люфтомір-динамометр - кутомір з лінійкою - манометр шинний Враховуючи обов’язкову періодичність проведення атестації та калібрування обладнання, надані Учасником свідоцтва про калібрування вищевказаного обладнання повинні бути видані калібрувальною лабораторією, яка відповідає вимогам та акредитована у відповідності до ДСТУ EN ISO/IEC 17025. 1.1.7. Учасник повинен організувати безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО, а також мати стоянку для зберігання автотранспортних засобів Замовника та відеоспостереження. На підтвердження даної вимоги щодо наявності в Учасника стоянки для зберігання автотранспортних засобів Замовника, Учасник надає в складі пропозиції: – схему розміщення стоянки для зберігання автотранспортних засобів. На підтвердження наявності відеоспостереження, Учаснику необхідно надати скан-копію договору з відповідною організацією про його встановлення та/або інші документи, що підтверджують правовласності, користування тощо відеоспостереженням. 1.1.8. Враховуючи стан автотранспорту, його щоденну експлуатацію та необхідність проведення серед іншого робіт з відновлення кузовних частин автомобілів, зварювальних робіт, тощо, Учасник повинен надати в складі пропозиції Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально технічної бази, зареєстровані в відповідних органах Держпраці України на право виконання зварювальних, газополум’яних робіт, наплавочних, паяльних робіт та робіт на висоті понад 1,3 метра. 1.1.9. В Учасника повинно бути альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA, що забезпечить станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, що використовує СТО. Для підтвердження зазначеної інформації, Учасник повинен надати договір купівлі-продажу/розрахункову накладну/інший документ, що підтверджує право власності/користування відповідного обладнання. 1.1.10. Учасник повинен мати програмне забезпечення для ведення обліку не російського походження (відповідно до виконання рішення РНБО, що введене в дію Указом Президента від 14.05.2020 р. №184/2020), ВAS або аналогічне. На підтвердження надати копію ліцензійного договору або копію договору постачання програмної продукції.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою: Таблиця 3 № з/п Посада П.І.Б. Інформація про освіту (вища, середньо-спеціальна, середня чи інша) Досвід роботи на посаді на даному підприємстві (повних років) 1 2 3 4 5 1.3.2. Учасник повинен надати організаційну структуру підприємства, яка обов’язково повинна включати приймальний відділ, відділ запчастин, відповідальну особу за якість виконаних робіт, кімнату відпочинку. 1.3.3. Учасник у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має зазначити інформацію щодо наявності інженерно-технічних працівників не менше 5 осіб (менеджер з продажу/поставки (менеджер з продажу, менеджер з поставки), майстер цеху, комірник, тощо) та наявності працівників робітничого персоналу не менше 5 осіб (слюсарі з ремонту автомобілів/колісних транспортних засобів тощо). 1.3.4. Учасник повинен мати - цілодобову фізичну охорону в штаті підприємства (про що зазначає в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з формою Таблиці 3 пп. 1.3.1. цього Додатку до тендерної документації) та/або залучену цілодобову фізичну охорону. На підтвердження даної вимоги, Учасник надає документи, зазначені в пп 1.3.5. цього Додатку до тендерної документації або укладений з відповідною охоронною організацією договір про надання послуг з цілодобовою фізичною охороною, чинний на строк надання послуг за договором цієї закупівлі (або інші відповідні підтверджуючі документи). 1.3.5. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з формою Таблиці 3 пп. 1.3.1. цього Додатку до тендерної документації, Учасник надає скан-копії наказів про призначення на посаду або трудових книжок або трудових угод тощо на кожного з зазначених працівників у цій довідці.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання аналогічного/их договору/ів за 2021-2025рр щодо надання аналогічних послуг за встановленою формою: Таблиця 2 №з/п Найменування Замовника, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписанта договору) Предмет договору, № договору та дата договору, строк дії договору Сума договору та вартість наданих послуг, грн Строки надання послуг по договору (початок, закінчення) (згідно наданого документального підтвердження взаємних розрахунків за договором) 1 2 3 4 5 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу п.1.2.1. Учасник повинен надати: - скановану копію позитивного листа-відгука від замовника (датований поточним роком), який повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору, загальну характеристику Учасника за результатами наданих послуг; - скановану копію відповідного договору з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною. - документальне підтвердження взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором. Аналогічним/-и договором/-ами вважається/ються договір/-и щодо надання аналогічних послуг, які повинні бути завершені та виконанні в повному обсязі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 14:12:24
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 14:09:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 14:09:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 14:09:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 14:09:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 14:09:58
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 14:09:58

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 000,00 грн (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Відповідність екологічним нормам
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату на систему екологічного управління стосовно надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, виданого органом з сертифікації, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та копію атестату про акредитацію органу сертифікації, який видав цей сертифікат.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність обладнання/програмного забезпечення/тощо, необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою: Таблиця 1 № з/п Найменування обладнання /програмного забезпечення/тощо Власна(-ий) або знаходиться у користуванні учасника №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні (у разі такого) 1 2 3 4 * На програмні комплекси надати документи, що дають право користуватися такими програмними комплексами. Обов’язково в наявності має бути наступне обладнання/програмне забезпечення/тощо, що необхідно включити до довідки про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг: 1. Комп’ютерне діагностичне обладнання, необхідне для надання послуг. 2. Професійний та спеціалізований інструмент необхідний для надання послуг. 3. Спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення для замовлення та використання запчастин, інтервалів обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики. 4. Гальмівний стенд. 5. Комп’ютерний стенд розвал сходження коліс. 6. Стенд для балансування коліс. 7. Течешукач газовий. 8. Ключ моментний або ключ динамометричний. 9. Вимірювач параметрів світла фар. 10. Вимірювач натягу ременів. 11. Вимірювач світло пропускання скла. 12. Вимірювач димності відпрацьованих газів. 13. Газоаналізатор багатокомпонентний. 14. Мультиметр. 15. Канал вимірювання шуму. 16. Секундомір механічний. 17. Гігрометр психрометричний. 18. Неавтоматичний зважувальний прилад. 19. Люфтомір-динамометр. 20. Кутомір з лінійкою. 21. Манометр шинний. 1.1.2. Для документального підтвердження обладнання/програмного забезпечення/тощо, зазначеного Учасником в довідці про наявність обладнання та програмного забезпечення, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(-ів) (оренда, лізинг тощо). Для підтвердження власного обладнання/програмного забезпечення/тощо, що буде використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, Учасник надає виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); 1.1.3. Враховуючи наявність в переліку автотранспорту електричних легкових автомобілів (табл. 2 Додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації), Учасник повинен мати у власності на станції технічного обслуговування (далі - СТО) тестер для діагностики батареї електричних автомобілів MS800 та на підтвердження надати фото-підтвердження наявності цього обладнання, а також сертифікат/свідоцтво від постачальника та/або виробника такого обладнання щодо проведення навчання працівників учасника роботи з даним обладнанням. 1.1.4. Для документального підтвердження наявності власної або орендованої тощо СТО потужністю не менше 4 робочих місць, розташованої на відстані не більше 15 км від адреси: м Київ, вул. Петра Болбочана 6, Учасник надає скановану довідку, у якій вказує її опис, адресу місцезнаходження та кількість працівників, а також скановану копію документу, що посвідчує право власності/користування цією СТО (правовстановлюючий документ на земельну ділянку, де розміщено СТО, договір оренди тощо). 1.1.5. Учасник повинен мати склад запчастин. Для документального підтвердження наявності складу запчастин, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує його опис і адресу місцезнаходження та скановану копію документу, що посвідчує право власності або право користування (договір оренди тощо) чи скановану копію правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій він розміщений. 1.1.6. Учасник повинен надати копії свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих не раніше 2022 року відносно кінцевої дати подання пропозицій, організацією (калібрувальною лабораторією), на наступне обладнання: - гальмівний стенд - комп’ютерний стенд розвал сходження коліс - стенд для балансування коліс - течешукач газовий - ключ моментний - вимірювач параметрів світла фар - вимірювач натягу ременів - вимірювач світло пропускання скла - вимірювач димності відпрацьованих газів - газоаналізатор багатокомпонентний - мультиметр - канал вимірювання шуму - секундомір механічний - гігрометр психрометричний - неавтоматичний зважувальний прилад - люфтомір-динамометр - кутомір з лінійкою - манометр шинний Враховуючи обов’язкову періодичність проведення атестації та калібрування обладнання, надані Учасником свідоцтва про калібрування вищевказаного обладнання повинні бути видані калібрувальною лабораторією, яка відповідає вимогам та акредитована у відповідності до ДСТУ EN ISO/IEC 17025. 1.1.7. Учасник повинен організувати безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО, а також мати стоянку для зберігання автотранспортних засобів Замовника та відеоспостереження. На підтвердження даної вимоги щодо наявності в Учасника стоянки для зберігання автотранспортних засобів Замовника, Учасник надає в складі пропозиції: – схему розміщення стоянки для зберігання автотранспортних засобів. На підтвердження наявності відеоспостереження, Учаснику необхідно надати скан-копію договору з відповідною організацією про його встановлення та/або інші документи, що підтверджують правовласності, користування тощо відеоспостереженням. 1.1.8. Враховуючи стан автотранспорту, його щоденну експлуатацію та необхідність проведення серед іншого робіт з відновлення кузовних частин автомобілів, зварювальних робіт, тощо, Учасник повинен надати в складі пропозиції Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально технічної бази, зареєстровані в відповідних органах Держпраці України на право виконання зварювальних, газополум’яних робіт, наплавочних, паяльних робіт та робіт на висоті понад 1,3 метра. 1.1.9. В Учасника повинно бути альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA, що забезпечить станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, що використовує СТО. Для підтвердження зазначеної інформації, Учасник повинен надати договір купівлі-продажу/розрахункову накладну/інший документ, що підтверджує право власності/користування відповідного обладнання. 1.1.10. Учасник повинен мати програмне забезпечення для ведення обліку не російського походження (відповідно до виконання рішення РНБО, що введене в дію Указом Президента від 14.05.2020 р. №184/2020), ВAS або аналогічне. На підтвердження надати копію ліцензійного договору або копію договору постачання програмної продукції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою: Таблиця 3 № з/п Посада П.І.Б. Інформація про освіту (вища, середньо-спеціальна, середня чи інша) Досвід роботи на посаді на даному підприємстві (повних років) 1 2 3 4 5 1.3.2. Учасник повинен надати організаційну структуру підприємства, яка обов’язково повинна включати приймальний відділ, відділ запчастин, відповідальну особу за якість виконаних робіт, кімнату відпочинку. 1.3.3. Учасник у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має зазначити інформацію щодо наявності інженерно-технічних працівників не менше 5 осіб (менеджер з продажу/поставки (менеджер з продажу, менеджер з поставки), майстер цеху, комірник, тощо) та наявності працівників робітничого персоналу не менше 5 осіб (слюсарі з ремонту автомобілів/колісних транспортних засобів тощо). 1.3.4. Учасник повинен мати - цілодобову фізичну охорону в штаті підприємства (про що зазначає в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з формою Таблиці 3 пп. 1.3.1. цього Додатку до тендерної документації) та/або залучену цілодобову фізичну охорону. На підтвердження даної вимоги, Учасник надає документи, зазначені в пп 1.3.5. цього Додатку до тендерної документації або укладений з відповідною охоронною організацією договір про надання послуг з цілодобовою фізичною охороною, чинний на строк надання послуг за договором цієї закупівлі (або інші відповідні підтверджуючі документи). 1.3.5. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з формою Таблиці 3 пп. 1.3.1. цього Додатку до тендерної документації, Учасник надає скан-копії наказів про призначення на посаду або трудових книжок або трудових угод тощо на кожного з зазначених працівників у цій довідці.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання аналогічного/их договору/ів за 2021-2025рр щодо надання аналогічних послуг за встановленою формою: Таблиця 2 №з/п Найменування Замовника, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписанта договору) Предмет договору, № договору та дата договору, строк дії договору Сума договору та вартість наданих послуг, грн Строки надання послуг по договору (початок, закінчення) (згідно наданого документального підтвердження взаємних розрахунків за договором) 1 2 3 4 5 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу п.1.2.1. Учасник повинен надати: - скановану копію позитивного листа-відгука від замовника (датований поточним роком), який повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору, загальну характеристику Учасника за результатами наданих послуг; - скановану копію відповідного договору з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною. - документальне підтвердження взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором. Аналогічним/-и договором/-ами вважається/ються договір/-и щодо надання аналогічних послуг, які повинні бути завершені та виконанні в повному обсязі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 14:11:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ