Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 000 UAH |
| Замовник: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 03359026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380442849374 |
| E-mail: | market_kievavtodor@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6 |
4 |
ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника № 680-пс від 06.08.2025 Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу із публічних закупівель відділу закупівель комунальної корпорації «Київавтодор», що затверджене наказом комунальної корпорації «Київавтодор» від 04.01.2022 року № 3 та постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) затверджую наступне: Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗС АВТО ЦЕНТР" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника), код за ДК 021:2015 – 50110000-9 (оголошення № UA-2025-07-22-006695-a) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що Учасником завантажено великий об’єм інформації та документів відповідно до вимог тендерної документації і тому є нагальна потреба у детальному розгляді поданої пропозиції цього Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. На вимогу пп. 1.1.1 п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг, які є предметом даної закупівлі від 29.07.2025р. № 52/29, назва гр. 2 і 3 частково не відповідає встановленій формі таблиці вищенаведеного підпункту тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства. 2. На вимогу пп. 1.1.1 п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг, які є предметом даної закупівлі від 29.07.2025р. № 52/29, у гр. 2 якої зазначено інформацію щодо найменування спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для замовлення та використання запчастин, інтервалів обслуговування автомобілів, технології ремонту та діагностики (п. 3 Довідки) не в повному обсязі відповідно до наданого підтверджуючого документу: Договору № 21021111311247 про надання ліцензії на право використання бази даних від 22.05.2025р. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням в п. 3 Довідки інформації щодо найменування спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для замовлення та використання запчастин, інтервалів обслуговування автомобілів, технології ремонту та діагностики Autodata Online (база даних Autodata | OSDANDR5-N12 VAT | Autodata Online) згідно з наданим підтверджуючим документом та вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства. 3. На вимогу пп. 1.2.1 п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі пропозиції надано Довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору від 29.07.2025р. № 57/29, у гр. 5 якої не зазначено інформацію щодо строку надання послуг згідно наданого документального підтвердження взаємних розрахунків за договором – Акту виконаних робіт № АЦ00001488 від 16.12.2022р. Також, у гр. 3 Даної довідки зазначено інформацію щодо предмету договору не в повному обсязі відповідно до наданого предмету аналогічного договору від 14.12.2022р. № 16. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства. 4. На вимогу пп. 1.2.2 п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі пропозиції надано лист-відгук від 29.01.2025 № 078/38-38, в якому зазначено інформацію щодо предмету договору не в повному обсязі відповідно до наданого предмету аналогічного договору від 14.12.2022р. № 16. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкоригований лист-відгук згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 5. На вимогу пп. 1.3.1 п. 1.. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають » Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» у складі пропозиції надано Довідку від 29.07.2025р. № 83/29-1, в якій інформація в гр. 5 частково не відповідає встановленій формі таблиці тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку відповідно до вимог вищезазначеного пункту тендерної документації та законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.