Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
Більш детальна інформація в тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 73 057,11 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 730,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 43665271 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вангородська Олександра Миколаївна |
| Телефон: | 380443097730 |
| E-mail: | vangorodska.o.m@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з відновлення та заправки картриджів). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-07-22-004318-a. 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ФОП Ярема Володимир Іванович, код ІПН – 3077807779 (далі – Учасник): 7.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку з відомостями про учасника (файл: «відомості про учасника — копия.pdf») у форматі PDF, а не Word з накладеним КЕП/УЕП, що не відповідає вимогам підпункту 3.5 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації. Дозавантажити документ на підтвердження відповідності, зазначений в підпункті 3.5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку з відомостями про учасника (файл: «відомості про учасника — копия.pdf»), у якій некоректно вказано статус платника податку на прибуток, що не відповідає вимогам підпункту 3.5 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації. Дозавантажити документ на підтвердження відповідності, зазначений в підпункті 3.5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.