Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 600 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ 38727770) в особі Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ ВП 38728418 2. Процедура проводиться враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Чорноморськ), що затверджене наказом від 24.09.2021 № 413/15, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту плавзасобу т/х «СЛВ-359»), шляхом проведення процедури відкритих торгів з Особливостями; 3. Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001; 4. Конкретна назва предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту плавзасобу т/х «СЛВ-359»; 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-21-010132-a; 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту плавзасобу т/х «СЛВ-359»), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-07-21-010132-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПрАТ «ІСРЗ» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: не всі документи мають належний рівень зображення (не чіткі та не розбірливі для читання). Так, завантажений файл «Довідка матеріально-технічна база..pdf.asice.zip» містить наступні документи, що не відповідають вимогам тендерної документації: - Акт приймання-передачі від 07.05.2014 та розрахунок до договору оренди індивідуально визначеного нерухомого майна, що належить до державної власності (причал № 2) від 07.05.2014р.; - Акт приймання-передачі від 07.05.2014 та розрахунок до договору оренди індивідуально визначеного нерухомого майна, що належить до державної власності (причали № 3,4,5,6) від 07.05.2014р. - Договір бербоут-чартерного фрахтування № 49-051-22 від 20.05.2022; Відповідно до п.1.5 ч.1 Розділу 3 тендерної документації документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення та інше, замовником такі документи не розглядаються і вважаються неподаними учасником. (відповідно до пункту 1.5 частини 1 Розділу 3 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ для підтвердження вимогам тендерної документації не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: відомості про код доступу – ОПИС (дата формування 12.06.2025) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. який наданий не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) не містять підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі Відповідно до п.1.5 ч.1 Розділу 3 тендерної документації документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf», «.jpeg», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення та інше, замовником такі документи не розглядаються і вважаються неподаними учасником. (відповідно до пункту 1.5 частини 1 Розділу 3 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.