Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2025, 00:00
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 310 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - Послуги надаються на території замовника, м. Дніпро. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 231 150 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 155,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олійник Оксана Сергіївна |
| Телефон: | 380567933546 |
| E-mail: | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей № 23 від 30.07.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ», ЄДРПОУ 45250055 з вимогою про усунення невідповідностей в документах, які надає учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами: 1. на вимогу п. 1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. 2. на вимогу п. 2 Додатку 3 Тендерної документації вимагалося надати: Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати більш детальну інформацію щодо закупівлі № ЦБД UA-2025-07-18-006097-a, Закупівля №28549491 Послуги з технічного обслуговування побутових кондиціонерів Код ДК 021:2015 50730000-1 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок", а саме: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. - інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю про залучення субпідрядників/співвиконавців. Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.