Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, ДП «Одеський морський торговельний порт». Строк надання послуг: до 31.12.2025. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 413 224 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 132,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
| ЄДРПОУ: | 01125666 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Пейков |
| Телефон: | +380487293824 |
| E-mail: | o.peikov@omtp.com.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна площа, 1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав: - довідку про наявність необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 29/07/2 від 29.07.2025 року (надалі – Довідка) у якій в п. 1 у графі «Форма володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору» вказано сторону в договорі ФОП Кісьовська Т.О.. та договір суборенди нежитлового приміщення №0807/1ОР від 08.07.2025 р. з додатковою угодою № 1 від 15.07.2025 р. про усунення невідповідностей, і акт приймання-передачі нежитлового приміщення (додаток до додаткової угоди №1 від 15.07.2025 р.) від 08.07.2025 р., тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідка) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі забезпеченість Учасника приміщеннями, інструментом та обладнанням), які перебувають в учасника (обов’язково зазначити найменування обладнання, інструменту та устаткування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії)). У якості підтвердження до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. У разі відсутності у штаті Учасника головного бухгалтера надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про таку відсутність з зазначенням особи зі складу Учасника, яка виконує функції головного бухгалтера. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування у повному обсязі (договору оренди або договору на надання послуг). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).» Пропоную: усунути невідповідності та надати договір суборенди нежитлового приміщення №0807/1ОР від 08.07.2025 р. з додатковою угодою № 1 від 15.07.2025 про усунення невідповідностей та акт приймання-передачі нежитлового приміщення (додаток до додаткової угоди №1 від 15.07.2025 р.) . 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку з відомостями про учасника Вих. № 29/07/6 від 29.07.2025 року у якій в п. 2 «Юридична та поштова адреса», яка містить наступну інформацію «68702, Одеська обл., Болградський район, м. Болград, пр. Соборний, буд. 107/А» та надано завірена копія рішення одноособового учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП" (надалі «Товариство»), код ЄДРПОУ 44768893 за №22/05/2025 від 22.05.2025 року. Згідно рішення за №22/05/2025 від 22.05.2025 року та виписки з ЄДР від 26.05.2025 року юридична адреса Учасника: «68702, Одеська область, Болградський район, місто Болград, вулиця поштова, будинок №59, літера А», тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника, відомості про особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю» Пропоную привести інформацію про юридичну та потову адресу у довідці з відомостями про учасника Вих. № 29/07/6 від 29.07.2025 року у п. 2 «Юридична та поштова адреса» та у рішенні одноособового учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП" (надалі «Товариство»), код ЄДРПОУ 44768893 за №22/05/2025 від 22.05.2025 року у відповідність або надати підтверджуючі документі про зміну адреси.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.