Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 15 833 333 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 79 166,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
3 |
24.07.2025р. в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозицій із закупівлі Послуги з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10 за кодом ДК 021:2015, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки) За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про матеріально-технічну базу, проте відсутні документи які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1. Учасник закупівлі надає документи, які підтверджують наявність стендового обладнання, зокрема: - Стенду для проведення випробувань та перевірки працездатності відремонтованого обладнання, із наданням чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який виданий установою, що акредитована на видачу таких документів який підтверджує його перевірку та відповідність. - Обладнання для термічної обробки деталей. Для підтвердження наявності вищевказаного обладнання, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання, учасник який є представником надавача послуг (або його офіційного представника на території України) у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання надавачем послуги. 2. Довідку довільної форми із переліком основних видів технологічного обладнання, із наданням у складі тендерної пропозиції документів які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які підтверджують право власності або оренди на основні види обладнання надавачем послуги. Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника надано баланс та звіт про фінансові результати за 2024 рік, проте обсяг річного доходу (виручки) учасника менше ніж очікувана вартість закупівлі. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»: З метою підтвердження фінансової спроможності виробника/представника виробника щодо виготовлення/оплати товару який є предметом закупівлі учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Юридичні особи надають баланс та звіт про фінансові результати за 2024 рік. Учасник підтверджує, що фінансова звітність була прийнята органами Держстату України і надає квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Фізичні особи підприємці мають надати податкові декларації, у яких зазначають обсяг свого оподатковуваного доходу. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), Учасник має надати фінансову звітність за період роботи). Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про згоду з умовами ТЗ, проте у тексті довідки відсутні гарантії виконання умов зазначених у технічному завдання. Вимога тендерної документації: п. 10.4 Додаток 1 тендерної документації: 10.4. Учасник закупівлі повинен надати згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі; Технічне завдання надається окремим файлом. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - довідку довільної форми про згоду з умовами які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання або у вигляді підписаного технічного завдання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.