Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
Загальний строк надання усіх послуг за договором: до 31.12.2025 р. Строк надання послуг на одну партію балонів - не більше 14 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі балонів на обслуговування.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 344 820 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Михайліченко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | maryna.s.mykhailiche@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
ПРОТОКОЛ №303 від 23.07.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (Код ЄДРПОУ 30486299) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-265_50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-14-008859-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 36 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-265_50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском) розпочалася кваліфікація єдиної (електронний аукціон не проводився) тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (Код ЄДРПОУ 30486299) з ціною пропозиції 344 280,00 грн. з ПДВ. Пункт 36 Особливостей, згідно якого передбачено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2 Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2 Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (Код ЄДРПОУ 30486299) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 36 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (код ЄДРПОУ 30486299) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб (файл «12_Лист_повноваж_посадових_осіб.pdf.»), який не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації, в якому четвертий абзац не містить частини тексту, а саме: - після слів Перелік документів, що підтверджують відсутній текст наступного змісту «підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень…»; - після слів «таких, як: протокол засновників,» відсутній текст наступного змісту «або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан…». 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1. пункту 1 частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додаток №1.1 до тендерної документації Форма Листа щодо повноважень посадових осіб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: Оновлений Лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи у повному обсязі згідно вимог 2-го абзацу примітки * до додатку №1.1 «ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб», а саме: - не надано довідку у довільній формі із зазначення вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1. пункту 1 частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додаток №1.1 до тендерної документації Форма Листа щодо повноважень посадових осіб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.