Закупівлю оголошено - 11-07-2025, 22:54. Дата останніх змін - 20-08-2025, 13:35

Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків

Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків... Державна закупівля - UA-2025-07-11-011199-a Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-11-011199-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-11-013783-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 22:54
по 17-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 22:54
по 20-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4315500
4 315 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:43 155 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03360874 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Краніна
Телефон:380577041418
E-mail:misksvitlo.kh@gmail.com
Місцезнаходження:
61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул.Григорія Сковороди, 96
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Модернізація систем управління ...
4 315 500 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків

1
послуга
61002 Україна Харківська область м. Харків вулиця Мироносицька, 25
по 25-12-2026
50232100-1
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:30
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:30
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:30
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:30
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:30
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:30
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:31
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:31
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:31
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:30
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 20-07-2025 по 26-07-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Бродських Сім′ї, б. 31-33, оф. 709, 03057, Владислав Сімонов
          Остаточна пропозиція:
          4 314 102,90 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          25-07-2025, 13:00
          Період подачі оскарження:
          по 31-07-2025, 00:00

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 23-07-25, 23:07:03
          24

          Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасником надано довідку, де відсутня інформація щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах Замовника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 9 до тендерної документації вимагається форму тендерної пропозиції. Учасником надано тендерну пропозицію, в якій за позиціями 3,4 вказано одиниця виміру послуга , кількість 861, тоді як згідно додатку 4 до тендерної документації кількість послуг – 1 послуга та предметом закупівлі є «Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків» Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток до тенденої документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлену форму тендерної пропозиції Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою, при цьому «Аналогічний/і договір/и - це договір/и, укладений/і на надання аналогічної по специфіці послуги, зазначеній у номенклатурі предмета закупівлі». На підтвердження виконання аналогічного/их договору/ів, який/і зазначений/і у Довідці, Учасник повинен надати копію договору/ів з усіма додатками до нього та документами, що підтверджують його виконання повністю. Учасником надано довідку про виконання аналогічного договору, у якій одним з договорів зазначено договір на поставку товару (п.3), що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 3 Додатку 2 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати 3.1. довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою. На підтвердження виконання аналогічного/их договору/ів, який/і зазначений/і у Довідці, Учасник повинен надати копію договору/ів з усіма додатками до нього та документами, що підтверджують його виконання повністю.

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-07-25, 23:07:03
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-11-011199-a-a1
          Номер договору:
          №115-08/25
          Дата підписання договору:
          19-08-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 19-08-2025 по 31-12-2026
          4 314 102,90 UAH
          Ціна договору
          3 595 085,75 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          4 314 102,90 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          не залучається
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-07-2025, 13:56:12
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Доказ:
          Документ
          Доказ:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Доказ:
          Документ
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Доказ:
          Документ
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Строк дії тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
          90
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
          4. Забезпечення тендерних пропозицій
          Підтверджується, що
          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
          2.32
          Доказ:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Підтверджується, що
          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Доказ:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Підтверджується, що
          Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Доказ:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Підтверджується, що
          Наявність досвіду виконання аналогічного договору

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:52:41

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору , відповідно до вимог тендерної документації
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , відповідно до вимог тендерної документації
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Модернізація систем управління зовнішнього освітлення міста Харків
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 22:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , відповідно до вимог тендерної документації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ