Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 710 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
3 |
24.07.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі Послуга з капітального ремонту редуктора виконавчого органу КСП-32.33.00.000А за кодом ДК 021:2015, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки) За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ЗАВОД ГІРНИЧОГО МАШИНОБУДУВАННЯ І СЕРВІСУ". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАВОД ГІРНИЧОГО МАШИНОБУДУВАННЯ І СЕРВІСУ" до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАВОД ГІРНИЧОГО МАШИНОБУДУВАННЯ І СЕРВІСУ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про матеріально-технічну базу, проте відсутні документи які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1. Учасник закупівлі надає документи, які підтверджують наявність стендового обладнання, зокрема: - Стенду для проведення випробувань та перевірки працездатності відремонтованого обладнання, із наданням чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який виданий установою, що акредитована на видачу таких документів який підтверджує його перевірку та відповідність. - Обладнання для термічної обробки деталей. Для підтвердження наявності вищевказаного обладнання, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання, учасник який є представником надавача послуг (або його офіційного представника на території України) у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання надавачем послуги. 2. Довідку довільної форми із переліком основних видів технологічного обладнання, із наданням у складі тендерної пропозиції документів які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які підтверджують право власності або оренди на основні види обладнання надавачем послуги. Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист щодо наявності в нього вхідного контролю одержаної продукції, послуг, обладнання та його вузлів для капітального ремонту ГШО. Вимога тендерної документації: пп. 10.7 п. 10 Додаток 1 тендерної документації «Перелік документів для підтвердження походження та умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»: 10.7. Гарантійний лист надавача послуг щодо наявності в нього вхідного контролю одержаної продукції, послуг, обладнання та його вузлів для капітального ремонту ГШО. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - Гарантійний лист надавача послуг щодо наявності в нього вхідного контролю одержаної продукції, послуг, обладнання та його вузлів для капітального ремонту ГШО. Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній діючий сертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», що засвідчує відповідність системи управління якістю СТОСОВНО РЕМОНТУ обладнання для гірничодобувної промисловості, який виданий на ім’я НАДАВАЧА ПОСЛУГ установою (сертифікованим центром), що акредитований на видачу такого сертифікату Національним агенством з акредитації України.. Вимога тендерної документації: пп. 10.4 п. 10 Додаток 1 тендерної документації «Перелік документів для підтвердження походження та умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»: 10. 4. діючий сертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», що засвідчує відповідність системи управління якістю СТОСОВНО РЕМОНТУ обладнання для гірничодобувної промисловості, який виданий на ім’я НАДАВАЧА ПОСЛУГ установою (сертифікованим центром), що акредитований на видачу такого сертифікату Національним агенством з акредитації України. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - діючий сертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», що засвідчує відповідність системи управління якістю СТОСОВНО РЕМОНТУ обладнання для гірничодобувної промисловості, який виданий на ім’я НАДАВАЧА ПОСЛУГ установою (сертифікованим центром), що акредитований на видачу такого сертифікату Національним агенством з акредитації України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.