Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 103 229 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 43556710 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ptcu.gp.gov.ua |
| Контактна особа: | Михайло Лисиця |
| Телефон: | +380442061848 |
| E-mail: | m.lysytsia@ptcu.gp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81-Б |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої щодо Закупівлі (ID закупівлі UA-2025-07-10-011513-a), на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД) встановлено наступне. Пунктом 17 таблиці у Додатку № 6 до ТД визначено, що у складі тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі подаються наступні документи та/або інформації: «Довідка у довільній формі щодо суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю із зазначенням наступної інформації щодо кожного такого суб’єкта господарювання: повна назва; юридична адреса; код ЄДРПОУ/РНОКПП; посада, ПІБ та контактний номер телефону керівника; перелік робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання; відсоток вартості робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання, від загального обсягу. Лист від субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) про згоду на виконання робіт/послуг, що будуть йому(-їм) доручені відповідно до вищезазначеної довідки. У разі незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, Учасник надає довідку в довільній формі про незалучення таких субпідрядника/співвиконавця.» На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано жодного документу та/або інформації. Враховуючи викладене, з метою виправлення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати документи та/або інформацію, які визначені зазначеною вимогою. Отже, виникає необхідність у наданні права Учаснику виправити дані невідповідності протягом 24 годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 замовник відхиляє пропозицію учасника у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.