Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 12:14. Дата останніх змін - 07-08-2025, 15:34

Послуги з обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (в частині обслуговування друкуючої техніки, а саме: перезарядка/регенерація картриджів до друкуючих пристроїв)

Послуги з обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (в частині обслуговування друкуючої техніки, а саме: перезарядка/регенерація картриджі... Державна закупівля - UA-2025-07-10-004558-a Послуги з обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (в частині обслуговування друкуючої техніки, а саме: перезарядка/регенерація картриджів до друкуючих пристроїв) від замовника Головне управління ДПС у Запорізькій області від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-004558-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-03-001682-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 12:14
по 16-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 12:14
по 19-07-2025, 12:12
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-07-2025, 15:42
по 21-07-2025, 16:05

Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00

Протокольне рішення від уповноваженої особи 10.07.2025 № 63

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
213100
213 100 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 065,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління ДПС у Запорізькій області
ЄДРПОУ:44118663 Досьє YouControl
Сайт:https://zp.tax.gov.ua
Контактна особа:Кацеро Оксана Володимирівна
Телефон:+380617876741
E-mail:oksana.katsero@gmail.com
Місцезнаходження:
69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, проспект Соборний 166
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з обслуговування комп' ...
213 100 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-07-2025, 15:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (в частині обслуговування друкуючої техніки, а саме: перезарядка/регенерація картриджів до друкуючих пристроїв)

527
послуга
69035 Україна Запорізька область м.Запоріжжя, пр. Соборний 166; вул. Богдана Ступки, 8; вул. Гоголя, 65/Дніпровська, 34; •вул. Перемоги, 14
по 10-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ЛІБРА-ЛАЙН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-07-2025 по 02-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА, будинок 9, 69035, Дмитро Миколайович
Остаточна пропозиція:
199 905 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
199 905 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-07-2025, 17:02
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-25, 16:26:16
24

Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей щодо відповідності вимогам тендерної документації. Електронна система, за підсумками проведеного аукціону, наступною найбільш економічно вигідною визнала тендерну пропозицію Учасника 2 2. ПП "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ЛІБРА-ЛАЙН" (ЄДРПОУ 34268369) з ціною 199905,00 грн. з ПДВ. На розгляд уповноваженій особі надійшла службова від управління інформаційних технологій від 25.07.2025 № 150/08-01-20-01-03 щодо предмету закупівлі, в якій надано висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації (далі - Висновок). Розглянувши пропозицію Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації до предмету закупівлі та враховуючи Висновок, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником, а саме: Змістом і способом подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено: відповідно до кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 2 до тендерної документації) передбачено надання документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) за останній рік. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), учасник має надати копію вказаного договору(-рів) та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цьому договору (копії рахунків та актів наданих послуг, тощо). Учасником 2 було завантажено довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Договір з Комунальним некомерційним підприємством «Запорізький обласний центр служби крові» ЗОР від 08.01.2025р. №2, строк дії якового ще не закінчився та не виконані зобов’язання в повному обсязі. Крім того, Учасником не було деталізовано цінову пропозицію, що унеможливлює розуміння складової ціноутворення даної пропозиції. Також, з метою встановлення повноти виконання заходів із збереження довкілля потребує актуалізації інформація щодо терміну дії договору на утилізацію відходів між ПП "СЦ "Лібра-Лайн" та ТОВ "КиївСпецутіль" протягом 2025 року.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-25, 16:26:16
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-004558-a-c1
Номер договору:
07/08/2025
Дата підписання договору:
07-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-08-2025 по 31-12-2025
199 905 UAH
Ціна договору
166 587,50 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н, селище міського типу Великі Бірки, вул. Балея С., будинок 2Б, 47740, Довніч Юлія
Остаточна пропозиція:
142 290 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
142 290 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 31-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-07-25, 16:03:52
24

21.07.2025р. відбувся аукціон, через систему закупівель PROZORRO на закупівлю послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації за предметом закупівлі. Відповідно до протоколу розкриття визначено перелік тендерних пропозицій: 1. ТОВ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 44661105) (далі – Учасник 1) з ціною 142290,00 грн. без ПДВ, 2. ПП "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ЛІБРА-ЛАЙН" (ЄДРПОУ 34268369) (далі – Учасник 2) з ціною 199905,00 грн. з ПДВ, Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей щодо відповідності вимогам тендерної документації. Електронна система, за підсумками проведеного аукціону, найбільш економічно вигідною визнала тендерну пропозицію Учасника 1 ТОВ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 44661105) з ціною 142290,00 грн. без ПДВ. На розгляд уповноваженій особі надійшла службова від управління інформаційних технологій від 13.07.2025 № 148/08-01-20-01-03 щодо предмету закупівлі, в якій надано висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації (далі - Висновок). Розглянувши пропозицію Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації до предмету закупівлі та враховуючи Висновок, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником, а саме: Змістом і способом подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено завантаження файлів з: – довідкою у довільній формі, щодо наявності автомобільного транспорту власного, або орендованого, або винайманого, що буде використовуватись при транспортуванні обладнання Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасником 1 було додано довідку в довільні формі від 18.08.2025 №5 про наявність орендованого автомобільного транспорту, що буде використовуватись при транспортуванні обладнання Замовника, а саме договору на здійснення перевезень з ТОВ «Нова пошта», копію такого Договору не додано. Проте, публічний договір «Про надання послуг з організації перевезень», який розміщено на сайті ТОВ «Нова пошта» за посиланням https://static.novaposhta.ua/misc/doc/contract_provision_of_services.pdf не є договором найму або оренди автомобільного транспорту. Крім того Учасником 1 в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі від 18.07.2025 №14 «Лист-згода з проєктом договору». Відповідно до умов проекту договору Учасник повинен забезпечити надання послуг, у тому числі виконання пунктів 4.4.1, 4.4.6. та 4.4.7. проєкту Договору. Надання послуг згідно пунктів: - 4.4.1. «…здійснюється у сервісному центрі Виконавця. Перевірка працездатності після надання Послуг проводиться Замовником протягом 10 днів на відповідних принтерах Замовника. У випадку неналежного виконання робіт з перезарядки/регенерації, Картриджі повертаються Виконавцю для усунення дефектів разом з письмовою претензією. Усунення дефектів та транспортування, у випадку неналежного виконання договірних обов'язків Виконавцем, виконується за рахунок Виконавця протягом однієї доби з часу отримання претензії. - 4.4.6. «Виконавець забезпечує доставку Картриджів, для надання Послуг, з офісів Замовника уповноваженим штатним працівником Виконавця, за адресами, вказаними у п.5.1. цього Договору протягом двох годин з часу отримання замовлення.» 4.4.7. «Виконавець забезпечує доставку Картриджів, після надання Послуг, до офісів Замовника уповноваженим штатним працівником Виконавця, за адресами, вказаними у п.5.1. цього Договору протягом двох робочих днів з часу отримання заявки.» Пунктом 8.2. проєкту Договору визначено: «Виконавець несе повну матеріальну відповідальність за обладнання Замовника, що перебуває як на території Виконавця, так і по дорозі до нього/від нього.» Відповідно до умов підпункту 6.2.9 пункту 6.2. розділу 6 публічного Договору про надання послуг з організації перевезень ТОВ «Нова пошта» «Експедитор не несе відповідальності за непрямі збитки або втрачену вигоду Замовника». Тобто матеріальна відповідальність третьої особи за обладнання Замовника під час транспортування не визначена, що суперечить п. 8.2. проєкту Договору. Також, відповідно до кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 2 до тендерної документації) передбачено надання документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) за останній рік. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), учасник має надати копію вказаного договору(-рів) та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цьому договору (копії рахунків та актів наданих послуг, тощо). Учасником було завантажено довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Договір з Державною митною службою України в особі Запорізької митниці, як відокремленого підрозділу від 10.10.2024 №50-24 та Договір з Державною митною службою України в особі Полтавської митниці, як відокремленого підрозділу від 21.12.2022 №63-22 разом із документами, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цим договорам Відповідно до Висновку встановлено, що в наданих аналогічних договорах за предметом закупівлі простежується стабільне зниження ціни в позиціях Специфікації на послуги із заправляння картриджу 106R03625 при відносно стабільному, у цей проміжок часу, зростанні цін на комплектуючі та витратні матеріали: Найменування послуг Ціна за одиницю , грн. (за Договором від 21.12.2022 №63-22) Ціна за одиницю, грн. (за Договором від 10.10.2024 №50-24) Ціна за одиницю в тендерній пропозиції, грн. Заправка, заміна чіпа 106R03625 (Xerox WorkCentre 3345) 520 420 290 Аналіз ринку здійснювався Замовником з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, за результатами чого визначено, що середні витрати на надання послуг складають значно більшу вартість ніж надана Учасником. Таким чином, у Замовника немає розуміння, з чого складається така низька ціна тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, просимо надати інформацію щодо наявності автомобільного транспорту власного, або орендованого, або винайманого, що буде використовуватись при транспортуванні обладнання Замовника, також детальну калькуляцію витрат при наданні послуг згідно Додатку 1 проєкту Договору та наголошуємо, що Замовнику важливо отримати послуги своєчасно, якісно та в повному обсязі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-07-25, 16:03:52

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
142 290 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
142 290 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-07-2025, 17:43:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ договір оренди тощо).
Інформаційна довідка у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, що є достатньою для виконання умов надання Послуги (після визначення переможця Замовник має право перевірити документацію щодо наявності матеріально технічної бази) за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації.
Довідка у довільній формі, щодо наявності автомобільного транспорту власного, або орендованого, або винайманого, що буде використовуватись при транспортуванні обладнання Замовника
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформаційна довідка у довільній формі, щодо наявності та достатньої кількості кваліфікованого персоналу для забезпечення надання послуг, з досвідом виконання послуг, зазначених у предметі закупівлі, не менше одного року, що гарантує надання послуг за всім переліком послуг (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) за останній рік.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ЛІБРА-ЛАЙН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
199 905 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
199 905 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-07-2025, 16:13:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ договір оренди тощо).
Інформаційна довідка у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, що є достатньою для виконання умов надання Послуги (після визначення переможця Замовник має право перевірити документацію щодо наявності матеріально технічної бази) за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації.
Довідка у довільній формі, щодо наявності автомобільного транспорту власного, або орендованого, або винайманого, що буде використовуватись при транспортуванні обладнання Замовника
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформаційна довідка у довільній формі, щодо наявності та достатньої кількості кваліфікованого персоналу для забезпечення надання послуг, з досвідом виконання послуг, зазначених у предметі закупівлі, не менше одного року, що гарантує надання послуг за всім переліком послуг (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) за останній рік.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 12:14:52
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 12:07:50
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 12:07:50
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 12:07:50
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 12:07:50

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) за останній рік.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Інформаційна довідка у довільній формі, щодо наявності та достатньої кількості кваліфікованого персоналу для забезпечення надання послуг, з досвідом виконання послуг, зазначених у предметі закупівлі, не менше одного року, що гарантує надання послуг за всім переліком послуг (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ договір оренди тощо).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  Довідка у довільній формі, щодо наявності автомобільного транспорту власного, або орендованого, або винайманого, що буде використовуватись при транспортуванні обладнання Замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  Інформаційна довідка у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, що є достатньою для виконання умов надання Послуги (після визначення переможця Замовник має право перевірити документацію щодо наявності матеріально технічної бази) за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 12:07:47
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ