Закупівлю оголошено - 02-07-2025, 15:13. Дата останніх змін - 18-08-2025, 11:58

Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)

Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н... Державна закупівля - UA-2025-07-02-009351-a Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт від замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області від 7/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-02-009351-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-02-010608-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-07-2025, 15:13
по 18-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-07-2025, 15:13
по 21-07-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
10190623
10 190 623 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:101 906,23 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:101 906,23 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
ЄДРПОУ:25829550 Досьє YouControl
Контактна особа:Єфімова Алла Іванівна
Телефон:380948632826
E-mail:yefimova.ai@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
65031, Україна, Одеська область,Одеса, вул. М. Грушевського, 49
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Технічне обслуговування автома ...
10 190 623 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-07-2026
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 19-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Поздовжня, будинок 2, 61085, Євген Скубак
Остаточна пропозиція:
10 137 900 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-07-2025, 11:03
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 24-07-25, 16:35:19
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178) постала обґрунтована необхідність у продовженні строку розгляду до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду до 20 робочих днів по процедурі закупівлі: Код 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)) 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 19-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-07-25, 15:16:33
24

1) перелік виявлених невідповідностей: - довідка учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме назва стовпчика №5; в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.07.2025р. №06-07/25 не надано підтвердження наявності за пунктами №4,11,28,33,34,35,36,41-73,75-89 довідки; на підтвердження графи 1 (Бензоріз TS800 400мм) та пункт 25 (Бензоріз TS800 400мм) надано підтвердження лише на один; на пункти №69,70 (намети 4*4) надано підтвердження різної характеристики наметів; надано інвентарний опис з назвами, викладеними не держаною мовою; за позицією 21 довідки вказано реєстраційний номер транспортного засобу, що не відповідає наданому на підтвердження свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу. - в довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.07.2025р №05-07/25 за позиціями №4,7,8,9 не вбачається чи вказані посади відповідають тим, що вимагаються в тендерній документації, а саме – електромонтажники з ремонту обладнання, робітники-ремонтники; на працівника за позицією №8 вказано щодо форми зайнятості «основна» тоді як в наказі вказано посада «водій» на 0,5 ставки, строк обійманої посади водія в довідці вказано 24 місяці, проте виходячи з даних наказа тільки 13. - в довідці ТОВ «Міжнародні інтелектуальні транспортні системи», яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано на працівників щодо позицій №3, №4, №5, №6 вказано оператори-спостерігачі, проте з довідки не вбачається, що ці працівники відповідають запитуваним посадам; - в довідці ТОВ «Міжнародні інтелектуальні транспортні системи», яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.07.2025р. №15/07/2025-07/03 в графі №1 вказано рік випуску авто 2008, проте в договорі про надання послуг від 31.05.2024 №31/05-02 наданого на підтвердження вказано рік випуску 2006; - лист-підтвердження ТОВ «ТЕЛЕКОМ-УКРАИНА» оформлено з помилками, а саме невірно вказана дату додаткової угоди №1 до договору оренди №01-04-ОрТЗа/2024; в авторизаційному листі ТОВ «ТЕЛЕКОМ УКРАИНА» від 14.07.2025 №14-07/01 вказано строк надання послуг - 31 липня 2026 року, що в свою чергу не дає повного розуміння періоду надання послуг. В авторизаційному листі ТОВ «ТЕЛЕКОМ УКРАИНА» від 14.07.2025 №14-07/02 вказано строк надання послуг - 31 липня 2026 року, що в свою чергу не дає повного розуміння періоду надання послуг. В гарантійному листі від 17.7.2025 №09-07/25 щодо субпідрядника вказано, що Жукова В’ячеслава Валерійовича не не було притягнуто до відповідальності – з контексту не зрозуміло притягувався чи не притягувався субпідрядник згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, пов’язаного з корупцією. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - пункт 1.1 додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.2 додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.1 додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.2 додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.1 додатку 1 тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести у відповідність довідку учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надавши повністю підтвердження на всю матеріально-технічну базу вказану в довідці або іншим чином виправити вказані невідповідності; - надати роз’яснення/підтвердження, за працівниками графи №4,7,8,9, привести у відповідність довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказавши відповідно форми зайнятості та вірні строки перебування на посаді, або іншим чином виправити вказані невідповідності; - надати інформацію/роз’яснення щодо довідки ТОВ «Міжнародні інтелектуальні транспортні системи», яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано на працівників щодо позицій №3, №4, №5, №6, що вказані професії відповідають запитуваним умовам тендерної документації потреби в оператора-спостерігача, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати довідку ТОВ «Міжнародні інтелектуальні транспортні системи», яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з зазначенням вірної інформації, яка відповідає документам наданим на підтвердження, або іншим чином виправити вказані невідповідності; - надати гарантійні листи та авторизаційні листи з корректною інформацією, або іншим чином виправити вказані невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-07-25, 15:16:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-02-009351-a-c1
Номер договору:
ЕУ6/25
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-07-2026
10 137 900 UAH
Ціна договору
8 448 250 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 137 900 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-07-2025, 20:07:20
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
БГ.rar, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
50
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4 Довідка про МТБ ІНТЕР-ФОРТ4_.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.4 Тех паспорта на орендні авто.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.2 Тех паспорта на авто ІНТЕР-ФОРТ.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.5 Лист- підтвердження ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА по орендованій техніці.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
5 Авторизаційний лист по Bridge Weigh in Motion2025.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.3 Договір_оренди_транспортних_засобів.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
6 Авторизаційний лист по WIM2025.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
7 Лист автор CESTEL двомовний.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.1 Інвентаризаційні описи_.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4 Довідка про МТБ ІНТЕР-ФОРТ4_.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.1 Інвентаризаційні описи_.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.2 Тех паспорта на авто ІНТЕР-ФОРТ.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.3 Договір_оренди_транспортних_засобів.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.4 Тех паспорта на орендні авто.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4.5 Лист- підтвердження ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА по орендованій техніці.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
5 Авторизаційний лист по Bridge Weigh in Motion2025.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
6 Авторизаційний лист по WIM2025.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
7 Лист автор CESTEL двомовний.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
8 Гарантійний лист щодо продовження терміну дії договорів.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідки субпідрядника.rar, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідки субпідрядника.rar.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3 Довідка_про_наявність_працівників_ІНТЕР_ФОРТ.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3.1 Накази працівників ІНТЕР-ФОРТ.pdf.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3 Довідка_про_наявність_працівників_ІНТЕР_ФОРТ.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3.1 Накази працівників ІНТЕР-ФОРТ.pdf, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідки субпідрядника.rar, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідки субпідрядника.rar.p7s, Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2 Довідка про аналогічний договір.pdf.p7s, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2.1 Дог 1-ІНТ,20 від 11,11,2020 САД Херс, М-14 з ДУ.pdf.p7s, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2.3 Договір субпідряду ІНТЕР-ФОРТ, акти_.pdf.p7s, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2.2 Акти дог 1-ІНТ20.pdf.p7s, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2 Довідка про аналогічний договір.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2.1 Дог 1-ІНТ,20 від 11,11,2020 САД Херс, М-14 з ДУ.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2.2 Акти дог 1-ІНТ20.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
2.3 Договір субпідряду ІНТЕР-ФОРТ, акти_.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:02-07-2025, 15:13:35
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-07-2025, 15:13:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-07-2025, 15:13:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-07-2025, 15:13:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-07-2025, 15:13:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 17:45:54
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 17:45:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 17:45:55
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено02-07-2025, 15:13:44
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 17:46:10

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              7. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              8. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ.
              4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              1. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 3 % від вартості договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). 2. Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). 3. Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. 4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. 6. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ.
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій , 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно таблиці 1.1, які необхідні для надання послуг, зокрема: Необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки: - Тягач сідельний, з напівпричепом загального призначення, вантажопідйомність не менше 20 т, п’ятивісний автопотяг – не менше 1 од. - Блоки контрваги – загальною вагою не менше 19 т - Автокран, вантажопідйомність не менше 10 т – не менше 1 од. Таблиця 1.1.1. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій № з/п Назва необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи 5 таблиці посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані: - свідоцтво про реєстрацію техніки та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарну картку за формою ОЗ-6, завірені належним чином; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, документ, що підтверджує право власності на техніку; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі. 1.1.2. Для підтвердження наявності відповідних технологій, необхідних для надання послуг з технічного обслуговування, калібрування та повірки обладнання на об’єктах, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - документальне підтвердження, що учасник є виробником обладнання (або його офіційним представником в Україні), яке необхідне для експлуатаційного утримання (технічного обслуговування, калібрування та повірки) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Weigh in Motion та у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion) на автомобільних дорогах загального користування (надається, якщо учасник є безпосередньо виробником обладнання), АБО - скан-копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні щодо наявних на весь строк надання послуг партнерських відносин між виробником та учасником, які необхідні для експлуатаційного утримання (технічного обслуговування, калібрування та повірки) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Weigh in Motion та у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion) на автомобільних дорогах загального користування, (надається, якщо учасник не є безпосередньо виробником обладнання).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 1.2. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі Таблиці 1.2.: Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки: 1) ІТР (інженерний склад) – не менше 2 осіб; 2) Механізатори/водії – не менше 2 осіб; 3) Робітники ремонтники – не менше 2 осіб; 4) Електромонтажники з ремонту обладнання – не менше 2 осіб; 5) Оператори спостерігачі – не менше 3 осіб; Таблиця 1.2. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти ** Досвід роботи за вказаною посадою (роки або місяці) 1 2 3 4 5 6 * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** інформація в стовпчику 5 заповнюється лише для ІТР. посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів (цивільно-правова угода тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в таблиці.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі на автомобільних дорогах загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ, км 64+725, Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз -Сарата км 72+890 (у вигляді систем моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексів Weigh in Motion) та на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 448+188 (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-07-2025, 15:13:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 1.3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 1.3.1. Таблиця 1.3.1 № п/п 1. Замовник, 2. Адреса, телефон, Код ЄДРПОУ. 3. ПІБ керівника 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 1. Ціна договору 2. Сума виконання договору Строк дії договору (з___до____) 1 2 3 4 5 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента /замовника за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, та інші дані згідно Таблиці 1.3.1. *Найменування робіт (послуг) може стилістично відрізнятися від назви робіт (послуг), які вказуються Учасником, але за своєю технологічною послідовністю повинні відповідати вимогам ДСТУ 8747:2017 “Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання” та основним (ключовим) роботам (послуг), які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі. Аналогічними вважаються договори, які укладені не раніше 2020 року, предметом яких є виконання робіт/послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів та/або експлуатаційного утримання (технічного обслуговування, калібрування та повірки) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Weigh in Motion та у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion) на автомобільних дорогах загального користування. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) одним договором щодо виконання робіт/послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів та/або експлуатаційного утримання (технічного обслуговування, калібрування та повірки) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Weigh in Motion та у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion) на автомобільних дорогах загального користування або різними (окремими) договорами, які підтверджують окремо у розрізі виконання Учасником як робіт/послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів, так і виконання експлуатаційного утримання (технічного обслуговування, калібрування та повірки) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Weigh in Motion та у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion). 1.3.2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і): - скан-копія договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до нього; - скан-копія актів приймання наданих послуг/виконаних робіт a6o інший документ, що підтверджує приймання наданих послуг, передбачений аналогічним договором; Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ