Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 200 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://swrailway.gov.ua |
| Контактна особа: | Ігор Климчук |
| Телефон: | +380444652619 |
| E-mail: | klimchuk@sw.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
3 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №51 м. Київ 10.07.2025 р. Провідний фахівець з публічних закупівель служби організації та проведення закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» - уповноважена особа Климчук І.В. розглянув наступне питання: Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЛОГУАР" (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Послуги з ремонту колісних пар ДГКу №1098, Код 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-01-000086-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЛОГУАР" у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту колісних пар ДГКу №1098 Код ДК 021-2015: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-000086-a 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.1.4. Додатку 3 до Тендерної документації в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати лист(и)-відгук(и) (позитивний/позитивні) у кількості не менше одного від контрагента згідно договору/ів, зазначених у Довідці, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (далі – Відгук). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Відгук (файл pdf Лист-відгук (1)) до договору №СЗРК-23-02/001, інформація про виконання якого відсутня у Довідці (файл pdf 3.1.1. Довідка про досвід виконання). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені документи у строк, визначений Особливостями, а саме Відгук до договору №СЗРК-061/2025 від 02.06.2025, інформація про виконання якого зазначена у Довідці (файл pdf 3.1.1. Довідка про досвід виконання) або нові документи в підтвердження кваліфікаційних критеріїв у відповідності до вимог Додатка 3 до тендерної документації. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.