ПДВ нараховується на послуги зі встановлення та заміну паливно-мастильних матеріалів та заміну/встановлення запасних частин (норм/год). На запасні частини/деталі ПДВ не нараховується (шт, л, кг). Згідно з підпунктом «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу за нульовою ставкою оподатковуються операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення наземного військового транспорту чи іншого спеціального контингенту Збройних Сил України, що бере участь у миротворчих акціях за кордоном України, або в інших випадках, передбачених законодавством. З метою виконання мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, введеного Указом № 64/2022, та відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу, Постановою № 178 визначено категорії установ, операції з постачання яким товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, оподатковуються за нульовою ставкою податку на додану вартість. Так, до таких установ Постановою № 178 віднесено Збройні Сили України, Національну гвардію України, Службу безпеки України, Службу зовнішньої розвідки України, Державну прикордонну службу України, Міністерство внутрішніх справ України, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони України, Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, інші утворені відповідно до законів України військові формування, їх з’єднань, військові частини, підрозділи, установи або організації, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету. Постанова набрала чинності з дня її опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року. Отже, враховуючи вище зазначене, нульова ставка податку на додану вартість, відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу та Постанови № 178, застосовується безпосередньо як до операцій з постачання пального (товар для заправки), так і до операцій з постачання будь-яких інших товарів, що використовуються для забезпечення транспорту (наприклад, але не виключно, інші паливно-мастильні матеріали, запасні частини для ремонту автомобільної техніки, комплектуючі, автомобільні шини, охолоджуючі рідини, паливний, повітряний та масляні фільтра, свічки запалювання, акумуляторні батареї для автомобілів, номерні знаки на колісні транспорті засоби, фарба автомобільна, інструменти та додаткове обладнання, визначені відповідними нормативними та технічними документами тощо), при умові, що такі операції з постачання здійснюються категоріями суб’єктів, що визначені Постановою № 178. На даний момент, бортовий автомобіль “MAN TGX 26.500” (2017 р.в.) в/н 0261К8, VIN-код WMA21XZZOJM763035 знаходиться в несправному стані, а тому самостійно пересуватись до місця здійснення ремонтних робіт не надається можливості. При цьому, учаснику необхідно забезпечити переміщення бортового автомобіля “MAN TGX 26.500” (2017 р.в.) в/н 0261К8, VIN-код WMA21XZZOJM763035 за допомогою інших транспортних засобів. З огляду на значний пробіг автомобіля та зношеність певних елементів та агрегатів (що унеможливлює пересування на значні відстані та підвищує рівень повного виходу з ладу автомобіля) та для скорочення експлуатаційних витрат Замовника, дотримання принципу максимальної економії та ефективності згідно з вимогами чинного законодавства, станція технічного обслуговування переважно повинна розміщуватися на відстані не більше ніж 150 км від місцезнаходження автомобіля. У разі, якщо СТО Виконавця буде знаходитися на відстані, більше, ніж 150 км, і при цьому Виконавець зможе за свій рахунок доставити бортовий автомобіль “MAN TGX 26.500” (2017 р.в.), в/н 0261К8, VIN-код WMA21XZZOJM763035 до місця надання послуги та у зворотному напрямку, Замовником буде розглядатися така пропозиція. Бортовий автомобіль “MAN TGX 26.500” (2017 р.в.), в/н 0261К8, VIN-код WMA21XZZOJM763035 знаходиться в м. Шепетівка, Хмельницька обл.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 190 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 950 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А3730 |
| ЄДРПОУ: | 08066493 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудар Андрій Петрович |
| Телефон: | 380384052411 |
| E-mail: | a3730zakupka@ps.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1. Відповідно до пункту 4.1. частини 4 Оголошення Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - Цінова пропозиція (Додаток 1 до Оголошення) – Форма “Цінова пропозиція” повинна бути підписана керівником або уповноваженою особою учасника та надана на фірмовому бланку учасника (у разі наявності). Так, в складі тендерної пропозиції ФОП Яковлєва Лілія Іванівна надала електронний сканований документ «Вих.80 Цінова пропозиція» (Вих. №80 від 07.07.2025 року), в якій арифметично не коректно зазначила наступну інформацію, а саме: - в пункті 22 «Ущільнення EL141522» розділу «Запасні частини (матеріали)» в графі «Ціна за одиницю з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.» зазначено ціну 2 200,00 грн., а у графі «Загальна вартість з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.» зазначена загальна вартість 220,00 грн. Поряд цим, в електронному сканованому документі Учасника «Вих 84 Заповнена табляця 1 згідно Додатку 3» в пункті 22 «Ущільнення EL141522» розділу «Запасні частини (матеріали)» в графі «Орієнтовна вартість запасних частин, матеріалів/робіт, грн.» зазначено ціну 220,00 грн. Виходячи із зазначеної Учасником інформації у вище зазначених електронних документах, Замовник дійшов висновку, що Учасник арифметично не вірно відобразив ціну за одиницю, а саме, замість 220,00 грн. зазначив 2 200,00 грн. Вище зазначена формальна помилка підпадає під дію пункту 2 частини 9 Оголошення (помилка зроблена Учасником спрощеної закупівлі під час оформлення тексту документа), яка не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі. По пункту 1 Замовником пропонується Учаснику: - завантажити цінову пропозицію, складену відповідно до Додатку №1 Оголошення та Додатку №3 Оголошення, яка містить коректну інформацію в пункті 22 «Ущільнення EL141522» розділу «Запасні частини (матеріали)» в графі «Ціна за одиницю з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.», а саме зазначити ціну в 220,00 грн. замість 2 200,00 грн. 2. Відповідно до пункту 4.1. частини 4 Оголошення Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - Цінова пропозиція (Додаток 1 до Оголошення) – Форма “Цінова пропозиція” повинна бути підписана керівником або уповноваженою особою учасника та надана на фірмовому бланку учасника (у разі наявності). Так, в складі тендерної пропозиції ФОП Яковлєва Лілія Іванівна надала електронний сканований документ «Вих.80 Цінова пропозиція» (Вих. №80 від 07.07.2025 року), в якій арифметично не коректно зазначила наступну інформацію, а саме: - в пункті 15 «Заміна фільтра сепаратору» розділу «Роботи» в графі «Ціна за одиницю з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.» зазначено ціну 1 380,00 грн., а у графі «Загальна вартість з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.» зазначена загальна вартість 966,00 грн. Поряд цим, в електронному сканованому документі Учасника «Вих 84 Заповнена табляця 1 згідно Додатку 3» в пункті 15 «Заміна фільтра сепаратору» розділу «Роботи» в графі «Орієнтовна вартість запасних частин, матеріалів/робіт, грн.» зазначено ціну 966,00 грн. Виходячи із зазначеної Учасником інформації у вище зазначених електронних документах, Замовник дійшов висновку, що Учасник арифметично не вірно відобразив ціну за одиницю, а саме, замість 2 415,00 грн. зазначив 1 380,00 грн. Вище зазначена формальна помилка підпадає під дію пункту 2 частини 9 Оголошення (помилка зроблена Учасником спрощеної закупівлі під час оформлення тексту документа), яка не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі. По пункту 2 Замовником пропонується Учаснику: - завантажити цінову пропозицію, складену відповідно до Додатку №1 Оголошення та Додатку №3 Оголошення, яка містить коректну інформацію в пункті 15 «Заміна фільтра сепаратору» розділу «Роботи» в графі «Ціна за одиницю з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.», а саме зазначити ціну в 2 415,00 грн. замість 1 380,00 грн. 3. Відповідно до пункту 4.1. частини 4 Оголошення Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - Цінова пропозиція (Додаток 1 до Оголошення) – Форма “Цінова пропозиція” повинна бути підписана керівником або уповноваженою особою учасника та надана на фірмовому бланку учасника (у разі наявності). Так, в складі тендерної пропозиції ФОП Яковлєва Лілія Іванівна надала електронний сканований документ «Вих.80 Цінова пропозиція» (Вих. №80 від 07.07.2025 року), в якій арифметично не коректно зазначила наступну інформацію, а саме: - в пункті 22 «Заміна охолоджуючої рідини» розділу «Роботи» в графі «Ціна за одиницю з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.» зазначено ціну 1 380,00 грн., а у графі «Загальна вартість з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.» зазначена загальна вартість 138,00 грн. Поряд цим, в електронному сканованому документі Учасника «Вих 84 Заповнена табляця 1 згідно Додатку 3» в пункті 22 «Заміна охолоджуючої рідини» розділу «Роботи» в графі «Орієнтовна вартість запасних частин, матеріалів/робіт, грн.» зазначено ціну 138,00 грн. Виходячи із зазначеної Учасником інформації у вище зазначених електронних документах, Замовник дійшов висновку, що Учасник арифметично не вірно відобразив ціну за одиницю, а саме, замість 138,00 грн. зазначив 1 380,00 грн. Вище зазначена формальна помилка підпадає під дію пункту 2 частини 9 Оголошення (помилка зроблена Учасником спрощеної закупівлі під час оформлення тексту документа), яка не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі. По пункту 3 Замовником пропонується Учаснику: - завантажити цінову пропозицію, складену відповідно до Додатку №1 Оголошення та Додатку №3 Оголошення, яка містить коректну інформацію в пункті 22 «Заміна охолоджуючої рідини» розділу «Роботи» в графі «Ціна за одиницю з урахуванням всіх необхідних податків, зборів та інших платежів, включаючи доставку, грн.», а саме зазначити ціну в 138,00 грн. замість 1 380,00 грн. 4. Відповідно, до частини 14 Оголошення, Замовником ставилася вимога до товару та учасників в частині обмежень, пов’язаних з санкціями (підтверджується довідкою або листом в довільній формі про відповідність товару та учасника нижче зазначеним підпунктам), а саме: 1) товар повинен відповідати вимогам розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р; 2) на учасників та роботу/послугу/товар, які вони пропонують не повинні розповсюджуватися норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII та інші нормативно-правові акти щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відповідно до яких, заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції); 3) учасники мають бути такими, що не здійснюють господарську діяльність на тимчасово окупованій території; 4) учасники мають бути такими, що не знаходиться на тимчасово окупованій території; 5) учасники мають бути такими, що не пропонують до постачання товар, походження якого та / або який ввезений на митну територію з країни-агресора. Однак, Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, не було надано довідки або листа в довільній формі про відповідність товару та Учасника вище перерахованим підпунктам. По пункту 4 Замовником пропонується Учаснику: - завантажити довідку або лист в довільній формі, в якій відобразити відповідність товару та Учасника вище перерахованим підпунктам 1-5.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.