Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 122 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 220 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 05465258 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ІКОНОС Давид |
| Телефон: | 380444682106 |
| E-mail: | cheu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська область,Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
1 |
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідки, датовані 01.06.2025, у той час як Закупівля була оголошена 23.06.2025. На виправлення даної невідповідності просимо надати пояснення щодо дат та вихідних номерів довідок та листів, що подані Учасником у складі пропозиції. Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог підпункту 2.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації та пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації повинен був надати: «Документи, з усіма додатками та невід’ємними частинами, на приміщення СТО (шиномонтажу), мобільного шиномонтажу та іншого обладнання, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо відповідним майном. Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг.». Учасник у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих.№01/06/2 від 01.06.2025, в якій зазначив про наявність у нього відповідного обладнання (шиномонтажний верстат, балансувальний верстат тощо) та мобільного шиномонтажу. У той же час, Учасник не надав документи, з усіма додатками та невід’ємними частинами, на мобільний шиномонтаж та інше обладнання, зазначене у довідці, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо даним майном. На виправлення вище вказаної невідповідності Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог Додатків 2 та 5 до тендерної документації повинен надати: - Документи, з усіма додатками та невід’ємними частинами, на мобільний шиномонтаж та інше обладнання, зазначене у довідці, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо даним майном. Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог пунктів 3.1. та 3.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації та пунктів 7 та 8 Додатку 5 до тендерної документації повинен був надати: «Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі та які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. 3.2. Копії документів, що підтверджують працевлаштування вищезазначених працівників, які будуть залучені до виконання послуг.». Учасник у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№01/06/3 від 01.06.2025, в якій зазначив перелік адміністративного персоналу Учасника. В даній довідці Учасник не зазначив працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги відповідно до предмета Закупівлі. Також, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують працевлаштування працівників, визначених у відповідній довідці. На виправлення вище вказаної невідповідності Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог Додатків 2 та 5 до тендерної документації повинен надати: - Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, до якої включити працівників, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. - Документи, що підтверджують працевлаштування працівників, визначених у відповідній довідці, наприклад - витяги з трудових книжок або накази про призначення на посаду/суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.