Закупівлю оголошено - 25-06-2025, 17:19. Дата останніх змін - 16-07-2025, 10:38

Технічне обслуговування ліфтів

Технічне обслуговування ліфтів... Державна закупівля - UA-2025-06-25-012661-a Технічне обслуговування ліфтів від замовника Київське квартирно-експлуатаційне управління від 6/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-25-012661-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-25-015359-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-06-2025, 17:19
по 30-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-06-2025, 17:19
по 03-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-07-2025, 14:00
по 03-07-2025, 14:23

Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
307828
307 828 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 078,28 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:6 156 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Київське квартирно-експлуатаційне управління
ЄДРПОУ:22991617 Досьє YouControl
Контактна особа:Коваль Людмила
Телефон:380978579998
E-mail:kkeu-tender2@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Технічне обслуговування ліфтів
307 828 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-07-2025, 14:00
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування ліфтів

19
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-07-2025 по 11-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Котельникова, 23, 03115, Фінько Юлія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
299 282,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
299 282,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-07-2025, 17:18
Період подачі оскарження:
по 14-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-07-25, 15:54:29
24

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування ліфтів) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Учасником не надано копії платіжного доручення або іншого підтверджуючого документу від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Учаснику необхідно надати підтверджуючий документ про внесення грошових коштів у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. 2) Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яке буде використовуватись при наданні послуг. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Учасником надано довідку про наявність обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг, та матеріально-технічної бази, де обладнання зазначене як власне, та не підтверджене право власності на пункти 1,3,5,6,8,9,11-14,19-73 довідки. Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи на обладнання, вказане у відповідних пунктах довідки. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-07-25, 15:54:29
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-25-012661-a-b1
Номер договору:
34-1020193
Дата підписання договору:
15-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 15-07-2025 по 31-12-2025
299 282,40 UAH
Ціна договору
249 402 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
299 282,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
299 282,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-07-2025, 14:51:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 6 156 (Шість тисяч сто п’ятдесят шість) грн.00 коп. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис. Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня що слідує наступним за останнім днем подання тендернихт пропозицій. Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія (Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».); — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу або рішення про його оновлення. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Київське квартирно-експлуатаційне управління Місцезнаходження Замовника: проспект Повітряних Сил, 30, м. Київ, 03186 Назва банку та його адреса: Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
0 БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде використовуватись при наданні послуг, де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. 1.2. Довідка, складена у довільній формі, про наявність цілодобової аварійної служби. 1.3. Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру та копії документів, що підтверджують його існування. 1.4. Довідка, складена у довільній формі, про наявність власних автомобілів аварійної служби(для підтвердження права власності надаються копії відповідних документів). 1.5. Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі її використання) та копії підтверджуючих документів щодо наявності сертифікованої електротехнічної лабораторії або копія договору, укладеного з сертифікованою електротехнічною лабораторією (що є чинним до кінця 2025 року)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для для виконання послуг, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючий наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Обов’язкова наявність електромеханіка з ліфтів( надається копії кваліфікаційних посвідчень та посвідчень про перевірку знань з охорони праці)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічного/-их договору/-ів, де зазначено номер та дата укладання аналогічного/-их договору/-ів, строку надання послуг, замовника аналогічного/-их договору/-ів; - копія аналогічного/-их договору/-ів з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгуку контрагента за наданою копією договору/-ів (надається до кожного договору, зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на надання послуг щодо технічного обслуговування ліфтів.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ "ОТІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
307 828 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
307 828 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-07-2025, 15:05:09
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 6 156 (Шість тисяч сто п’ятдесят шість) грн.00 коп. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис. Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня що слідує наступним за останнім днем подання тендернихт пропозицій. Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія (Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».); — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу або рішення про його оновлення. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Київське квартирно-експлуатаційне управління Місцезнаходження Замовника: проспект Повітряних Сил, 30, м. Київ, 03186 Назва банку та його адреса: Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
PG010725_071_OTS.pdf.p7s.p7s.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде використовуватись при наданні послуг, де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. 1.2. Довідка, складена у довільній формі, про наявність цілодобової аварійної служби. 1.3. Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру та копії документів, що підтверджують його існування. 1.4. Довідка, складена у довільній формі, про наявність власних автомобілів аварійної служби(для підтвердження права власності надаються копії відповідних документів). 1.5. Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі її використання) та копії підтверджуючих документів щодо наявності сертифікованої електротехнічної лабораторії або копія договору, укладеного з сертифікованою електротехнічною лабораторією (що є чинним до кінця 2025 року)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для для виконання послуг, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючий наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Обов’язкова наявність електромеханіка з ліфтів( надається копії кваліфікаційних посвідчень та посвідчень про перевірку знань з охорони праці)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічного/-их договору/-ів, де зазначено номер та дата укладання аналогічного/-их договору/-ів, строку надання послуг, замовника аналогічного/-их договору/-ів; - копія аналогічного/-их договору/-ів з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгуку контрагента за наданою копією договору/-ів (надається до кожного договору, зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на надання послуг щодо технічного обслуговування ліфтів.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-06-2025, 17:19:45
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-06-2025, 13:15:04
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-06-2025, 13:14:30
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:25-06-2025, 17:16:16
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено25-06-2025, 17:16:00
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:28-06-2025, 13:14:07

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування ліфтів
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 6 156 (Шість тисяч сто п’ятдесят шість) грн.00 коп. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис. Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня що слідує наступним за останнім днем подання тендернихт пропозицій. Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія (Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».); — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу або рішення про його оновлення. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Київське квартирно-експлуатаційне управління Місцезнаходження Замовника: проспект Повітряних Сил, 30, м. Київ, 03186 Назва банку та його адреса: Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  2,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування ліфтів
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування ліфтів
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде використовуватись при наданні послуг, де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. 1.2. Довідка, складена у довільній формі, про наявність цілодобової аварійної служби. 1.3. Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру та копії документів, що підтверджують його існування. 1.4. Довідка, складена у довільній формі, про наявність власних автомобілів аварійної служби(для підтвердження права власності надаються копії відповідних документів). 1.5. Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі її використання) та копії підтверджуючих документів щодо наявності сертифікованої електротехнічної лабораторії або копія договору, укладеного з сертифікованою електротехнічною лабораторією (що є чинним до кінця 2025 року)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування ліфтів
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для для виконання послуг, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючий наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Обов’язкова наявність електромеханіка з ліфтів( надається копії кваліфікаційних посвідчень та посвідчень про перевірку знань з охорони праці)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Технічне обслуговування ліфтів
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічного/-их договору/-ів, де зазначено номер та дата укладання аналогічного/-их договору/-ів, строку надання послуг, замовника аналогічного/-их договору/-ів; - копія аналогічного/-их договору/-ів з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгуку контрагента за наданою копією договору/-ів (надається до кожного договору, зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на надання послуг щодо технічного обслуговування ліфтів.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-06-2025, 17:19:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ