Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 307 828 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 078,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 156 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування ліфтів) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Учасником не надано копії платіжного доручення або іншого підтверджуючого документу від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Учаснику необхідно надати підтверджуючий документ про внесення грошових коштів у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. 2) Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яке буде використовуватись при наданні послуг. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Учасником надано довідку про наявність обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг, та матеріально-технічної бази, де обладнання зазначене як власне, та не підтверджене право власності на пункти 1,3,5,6,8,9,11-14,19-73 довідки. Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи на обладнання, вказане у відповідних пунктах довідки. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.