Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 855 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 279 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 26528843 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Єфтодій |
| Телефон: | +380504320779 |
| E-mail: | tender.ztcemd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88017, Україна, Закарпатська область,Ужгородський р-н, місто Ужгород, вул. Коршинського Івана, будинок 20 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОЦЕНТР-УЖГОРОД" були виявлені наступні невідповідності: 1. Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально_технічної бази») та договір оренди (файл «1.1.1..Договір оренди 2023»), при цьому найменування власника приміщення, зазначене учасником у таблиці у цій довідці, не відповідає найменуванню власника, з яким учасник уклав договір оренди. 2. Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід (файл «1.2. Довідка про наявність працівників») та накази про прийняття та переведення працівників (файл «1.2.1. Довідка про персонал»). При цьому назви посад працівників Іськіва В. І. та Розлуцького С. В., зазначені учасником у наданій довідці, не відповідають назвам посад цих працівників, які вказані у наказах про їх прийняття. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Відповідно до вимог підпункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність обладнання / матеріально-технічної бази, в якій має бути вказане зокрема найменування власника. 2. Відповідно до вимог підпункту 2.1 додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій мають бути вказані зокрема посади працівників. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен подати наступні документи: 1. 1. Учасник має надати довідку про наявність обладнання / матеріально-технічної бази, в якій має бути вказане зокрема найменування власника (відповідно до вимог підпункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації). 1.2. Учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій мають бути вказані зокрема посади працівників (відповідно до вимог підпункту 2.1 додатку 1 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.