Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Едуард Неділько |
| Телефон: | +380577393276 |
| E-mail: | eduard@kh.dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Послуги з технічного обслуговування ретрансляторного обладнання (ДК 021:2015 код 50333000-8 Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку). Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: Відповідно до вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУСОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ необхідно: підписати тендерну пропозиція кваліфікованим електронним підписом (КЕП), Сертифікат: Кваліфікований, Тип підпису: Кваліфікований. пп.2 п.4 Додатку 1 та п.12 Додатку3: Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), у разі, якщо дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру не внесені до паспорта громадянина України, надати копію документа, який підтверджує достовірність реєстраційного номера облікової картки платника податків (довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру). Учасником у складі тендерної пропозиції надані файли: “Паспорт Белоусов_НОВ.pdf” та “ІПН БДО.PDF”, які пошкоджені та їх неможливо перевірити. Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУСОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ необхідно: Повторно надати вищезазначені документи. пп.3 п.1 Додатку 1 та п.16 Додатку3: 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору в повному обсязі, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці у довільній формі інформацію про ID номер закупівлі (UA-_____), за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надані файл: “Акт аналог Договір.jpg”, відповідно до якого неможливо перевірити виконання договору в повному обсязі Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУСОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ необхідно: 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору в повному обсязі, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці у довільній формі інформацію про ID номер закупівлі (UA-_____), за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.