Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 535 075 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 676 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
| ЄДРПОУ: | 20572069 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.kbp.aero |
| Контактна особа: | Кохненко Євген Сергійович |
| Телефон: | 380934947132 |
| E-mail: | ye.kokhnenko@kbp.aero |
| Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область,с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2025 №15-01/2Е-74 визначено переможцем процедури ТОВ «ПЕРИПРОТЕКТ», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 33207530. Під час перевірки документів було встановлено, що в електронній системі закупівель станом на 03.07.2025 не оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, які згідно ст.10 Закону оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Причина неоприлюднення: під час підготовки документів для оприлюднення та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) виник технічний збій у роботі засобів КЕП, що унеможливив завершення підписання та передачу протоколу й повідомлення до електронної системи закупівель. Затримка виникла внаслідок технічної помилки засобів КЕП уповноваженої особи
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-07-2025, 12:25 по 15-07-2025, 00:00
Документи:
Наразі, ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону та Особливостей, учасником якої є ТОВ «ПЕРИПРОТЕКТ». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, які потребують відповідного повідомлення, а саме: Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації від 16.06.2025 № 15-03Е-48 (редакція 01) (далі – ТД), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Невідповідність перша Невідповідність: у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації надано лист від 24.06.2025 № 2222, у якому зазначено посади кожного працівника. Проте у підтверджуючому документі — довідці з місця роботи від 24.06.2025 №06.25, виданій Колбуну Миколі Миколайовичу — міститься розбіжність в написанні посади, що не відповідає зазначеній у листі інформації. Необхідно: привести у відповідність надані документи, а саме: зазначена посада має бути однаковою у листі про наявність працівників та відповідній довідці з місця роботи. Вимога тендерної документації: РОЗДІЛ І ДОДАТКУ 2 Тендерної документації, яким встановлено вимоги щодо зазначення інформації. 2) Невідповідність друга Невідповідність: на працівника Шапоренка Євгена Володимировича відсутній сертифікат або інший подібний документ, виданий компанією SKIDATA, що підтверджує його кваліфікацію. Необхідно: надати сертифікат або інший подібний документ, що підтверджує кваліфікацію працівника Шапоренка Євгена Володимировича, виданий компанією SKIDATA. Вимога тендерної документації: РОЗДІЛ І ДОДАТКУ 2 Тендерної документації, яким встановлено вимогу про надання зазначеного документу. 3) Невідповідність третя Невідповідність: у Розділі ІІ «Інші вимоги до Учасника» ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНОЇ ЧАСТИНИ) від 24.06.2025 №2224 у графі «Гарантійні вимоги» Учасником зазначено формулювання: «Строк виправлення (усунення) дефектів (недоліків), що виникли при наданні Послуг: не більше 3-х календарних днів»; «Строк гарантії якості наданих Послуг: не менше 12-ти місяців з дати надання Послуг». Зазначені формулювання містять вирази «не більше», «не менше», тоді як, відповідно до вимог Тендерної документації, строки стосовно гарантійних вимог, мають бути чітко визначеними, без зазначення виразів «не більше», «не менше», «орієнтовно» тощо. Необхідно: у розділі ІІ «Інші вимоги до Учасника» ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНОЇ ЧАСТИНИ) від 24.06.2025 №2224 у графі «Гарантійні вимоги» зазначити чіткий строк виправлення (усунення) дефектів (недоліків), що виникли при наданні Послуг та чіткий строк гарантії якості наданих Послуг, без зазначення «не більше», «не менше», «орієнтовно». Вимоги тендерної документації: пункт 2 РОЗДІЛУ ІІ ДОДАТКУ 1 Тендерної документації яким встановлено вимоги щодо зазначення інформації. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документи були надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 16.06.2025 №15-03Е-48 (редакція 01). Відповідно до Додатку 2 ТД Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх перекладом на українську мову.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.