Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 139 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 394 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
| ЄДРПОУ: | 39007616 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пономаренко Світлана Валеріївна |
| Телефон: | 380442358042 |
| E-mail: | zakupivli_103@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО , будинок 37Б |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно пункту 3.2 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція Учасника складається з: - тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 2; - інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам зазначених в пункті 3.3 цього розділу та Додатку 3; - інформації щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей - згідно Додатку 3 цієї тендерної документації; - інших документів, які учасник вважає за необхідне додати до тендерної пропозиції, окрім документів зазначених в Додатку 3. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів (інформації) які подаються учасником в складі тендерної пропозиції процедури закупівлі», а саме Таблиця 1 Учасник повинен подати документи по категоріям «Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям», «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», «Інші документи та довідки»: - Документально підтверджену інформацію про: 1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою наведеною у Додатку 5 (на підтвердження поданої інформації надати сканований(і) оригінал(и) договору(рів)* з додатками, зазначені у довідці на надання аналогічних послуг, (в повному обсязі) та акти наданих послуг з підписами та печатками з обох сторін за період 2022-2025 рр.). *Під аналогічним договором Замовник розуміє договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі. 2. Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (не менше трьох працівників), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо надання послуг, що є предметом закупівлі згідно цієї Тендерної документації. Для підтвердження надати довідку або лист у довільній формі за підписом Уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі її використання) на фірмовому бланку (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору. Довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи, а також на підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у наданій довідці, надаються: - копії документів, що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника це наказ про призначення працівника або копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування, або копію трудового договору, або копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку); - посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) про можливість виконання робіт на висоті (не менше ніж на трьох осіб, зазначених у довідці); - посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з кваліфікаційною групою з електробезпеки (безпечна експлуатація електроустановок до 1000 В) (не менше ніж на трьох осіб, зазначених у довідці). - Інформація для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. - Згода з Технічними вимогами Замовника та вимогами про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі підписані уповноваженою особою Учасника і скріпленої печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою); - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам законодавства України (в тому числі державним стандартам, технічним умовам). - Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яку подає Учасник в складі своєї тендерної пропозиції має відповідати Додатку 1 до цієї тендерної документації. - Лист – згода на обробку персональних даних (Додаток 7) (подається на особу яка підписала тендерну пропозицію та особу уповноважену на підписання договору та видаткових накладних/актів); - Гарантійний лист (Додаток 8); - Довідка довільної форми щодо дотримання законодавства в сфері захисту довкілля; - Письмове зобов’язання про усунення аварійних ситуації протягом доби; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції відсутні документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та інші документи і довідки, що додаються до тендерної пропозиції Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою наведеною у Додатку 5. 2. Надати довідку або лист у довільній формі за підписом Уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі її використання) на фірмовому бланку (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору. Довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи, а також на підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у наданій довідці, надаються: - копії документів, що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника це наказ про призначення працівника або копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування, або копію трудового договору, або копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку); - посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) про можливість виконання робіт на висоті (не менше ніж на трьох осіб, зазначених у довідці); - посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з кваліфікаційною групою з електробезпеки (безпечна експлуатація електроустановок до 1000 В) (не менше ніж на трьох осіб, зазначених у довідці). 3. Інформація для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. 4. Згоду з Технічними вимогами Замовника та вимогами про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі підписані уповноваженою особою Учасника і скріпленої печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою); 5. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам законодавства України (в тому числі державним стандартам, технічним умовам). 6. Інформацію про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яку подає Учасник в складі своєї тендерної пропозиції має відповідати Додатку 1 до цієї тендерної документації. 7. Лист – згоду на обробку персональних даних (Додаток 7) (подається на особу яка підписала тендерну пропозицію та особу уповноважену на підписання договору та видаткових накладних/актів); 8. Гарантійний лист (Додаток 8); 9. Довідка довільної форми щодо дотримання законодавства в сфері захисту довкілля; 10. Письмове зобов’язання про усунення аварійних ситуації протягом доби; Учасник має завантажити уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.