Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 427 288 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 272,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1560 |
| ЄДРПОУ: | 43331273 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євген РУСОВ |
| Телефон: | 380674835163 |
| E-mail: | ERusov@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, * |
1 |
Шановний учасник. В додатку 2 до ТД Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вказано: 1.6. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів(в кількості не меньше двух) , датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважати договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі Послуги з приведення суден, кораблів, катерів до реалізації в якості металобрухту(утилізація) . Також, Учасник надає копії виконаних аналогічних договорів, що зазначені в довідці та на підтвердження виконання договорів копії видаткових накладних(актів виконаних робіт/надання послуг). Вами надано Договір № 72 від 17.10.24р. Актів виконаних робіт(видаткових накладних) на підтвердження виконання Договору не надано. Повідомляємо вам, що протягом 24 годин, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, необхідно, надати відповідні документи. .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.