Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
Строк надання послуг: Відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*, але не пізніше 31.03.2026р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 349 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 107 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Аліна Долгополова |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | alina.dolgopolova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
ПРОТОКОЛ №406 від 22.07.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Полтаваавтозапчастина" (Код ЄДРПОУ 34322677) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-232_50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-12-013674-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАВ: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-232_50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування») розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ПП "Полтаваавтозапчастина" (Код ЄДРПОУ 34322677) з ціною пропозиції 3 900 399,00 грн. з ПДВ. Пункт 41 Особливостей, згідно якого передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2. Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2. Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Полтаваавтозапчастина" (Код ЄДРПОУ 34322677) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ віталій МАРТИНОВ
ПРОТОКОЛ №397 від 27.06.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-232_50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-12-013674-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи надійшла службова записка (додається) з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Довідку №23 від 22.06.2025 (назва файлу «22 Довідка МТБ.pdf»), в якій відсутня інформація про наявність обладнання для проведення шино-монтажних робіт, тобто не виконано мінімальні вимоги критерію щодо наявності обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності (державна/комунальна/приватна), що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 1.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність виробничої бази (п 1.1. даного кваліфікаційного критерію) Учасник надає скановані оригінали та/або скановані копії з документів, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним нерухомим майном (приміщенням, будівлею тощо), зазначеним в довідці. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до документів тендерної пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності (державна/комунальна/приватна), що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Довідку №30 від 22.06.2025 (назва файлу «30 Довідка працівники доповнена.pdf) щодо фахівців Учасника, які будуть залучені до виконання обов’язків по договору. 1) В довідці зазначено інформацію про 2 осіб, що не відповідає мінімальним вимогам згідно тендерної документації – щонайменше 3 особи, а саме: - інженер - механік та/або технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 3 особи. 2) Учасником в довідці зазначено, що Загичка Віталій Васильович працює на посаді директора СТО за сумісництвом, проте згідно наданого учасником в складі пропозиції Наказу (Розпорядження) №6-К від 27.12.2024 року Загичка Віталій Васильович прийнятий на посаду директора СТО за основним місцем роботи. В довідці зазначено, що Каспрук Роман Олексійович прийнятий на посаду слюсаря з ремонту електроустаткування, проте згідно Наказу №19-К від 02.01.2025 року Каспрук Роман Олексійович прийнятий на посаду слюсаря-електрика з ремонту електроустаткування. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 3 особи. 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до документів тендерної пропозиції: А) Оновлену (з усуненими невідповідностями) довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 3 особи. Б) скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). В) скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку вих. №17 від 22.06.2025р. про виконання аналогічного договору (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «17 Довідка досвід.pdf») з відсутньою інформацією про строк дії договору, статус його виконання, наявність претензійної роботи та вказаним предметом договору що не вважається аналогічним згідно вимог Замовника. Крім того, учасником надано скан-копію договору, що зазначений в довідці згідно п. 3.1 з усіма додатками (файл з назвою «Аналогічний договір 67 від 09.12.2024р.pdf.») та лист-відгук на виконання вищезазначеного договору (файл з назвою «Лист-відгук від контрагента дог. 67 від 09.12.2024.pdf») на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мікроавтобуса Тойота Хай Ейс, що не відповідає вимогам Замовника та не вважається аналогічним послугам з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 3.1. Надати довідку/лист у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного(-их)* договору(-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір (-и), предметом якого є послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником в довідці/листі, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору або склад/наповнення роботами чи послугами, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. 3.2 Надати скан-копію виконаного(их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначених в п.3.1 (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами), зазначеного (-их) в Довідці згідно з п.3.1. (з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору). (достатньо однієї скан-копії листа-відгуку/рекомендації). Документи згідно пунктів 3.2. та 3.3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі згідно п.3.1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору, що вказаний в довідці/листі згідно п.3.1 цього критерію. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до документів тендерної пропозиції: А) Оновлену довідку/лист у довільній формі про виконання аналогічного(-их)* договору(-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір (-и), предметом якого є послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником в довідці/листі, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору або склад/наповнення роботами чи послугами, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. Б) Скан-копію виконаного(их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначених в п.3.1 (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В) Скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами), зазначеного (-их) в Довідці згідно з п.3.1. (з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору). (достатньо однієї скан-копії листа-відгуку/рекомендації). Документи згідно пунктів 3.2. та 3.3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі згідно п.3.1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору, що вказаний в довідці/листі згідно п.3.1 цього критерію. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Лист щодо повноважень посадових осіб Вих. №03 від 22.06.2025 (назва файлу «25 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf), який не відповідає формі листа щодо повноважень посадових осіб, а саме внесено зміни в блок тексту: «Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника), а саме:» 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 частини 1.2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. 2. Надати у складі тендерної пропозиції скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Надати скановану копію статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). Додаток №1.1 до тендерної документації: Форма листа щодо повноважень посадових осіб. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлений ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб відповідно до форми передбаченого додатком №1.1 до тендерної документації До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.