Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-06-12-015246-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0209_ВО) ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування вагономийного комплексу) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 312 960,00 грн без ПДВ (два мільйони триста дванадцять тисяч дев'ятсот шістдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.06.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 69 388,80 грн (шістдесят дев'ять тисяч триста вісімдесят вісім гривень 80 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 312 960 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 129,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 69 388,80 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
| Телефон: | 380443097273 |
| E-mail: | pk_inshi@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 10.07.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-12-012651-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ІСКРОСТАН ІНЖИНІРИНГ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ІСКРОСТАН ІНЖИНІРИНГ", а саме: 1) На вимогу пп. 3.2 пп.3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано посвідчення, протокол перевірки знань або витяг з протоколу перевірки знань загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» тільки на одного працівника в супереч вимогам зазначеного пункта. 2) На вимогу пп. 3.3 пп.3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано аналогічний договір, проте не надано первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та повного виконання договору або позитивного листа відгука контрагента. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 3.2 пп.3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, в тому числі: - не менше 2-ох працівників, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - НПАОП 0.00-1.71-13. «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - не менше 1-го інженера-електроніка*. *Примітка: інженер-електронік може бути працівником із переліку тих, хто пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 3.2.1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 3.2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3.2.3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, зазначених у довідці згідно пп.1 перевірку знань загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (посвідчення, протокол перевірки знань або витяг з протоколу перевірки знань).». пп. 3.3 пп.3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту вагономийного комплексу та/або мийного комплексу рухомого складу та/або іншого автоматичного мийного комплексу для транспорту тунельного/прохідного типу. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або - позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Денис ПІДДУБНЯК
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 26.06.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-12-012651-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ", а саме: - На вимогу пп. 3.2 пп.3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано протоколу перевірки знань або витягу з протоколу перевірки знань по НПАОП 0.00-1.71-13. «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та не надано посвідчення, протокол перевірки знань або витяг з протоколу перевірки знань на навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 3.2 пп.3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, в тому числі: - не менше 2-ох працівників, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - НПАОП 0.00-1.71-13. «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - не менше 1-го інженера-електроніка*. *Примітка: інженер-електронік може бути працівником із переліку тих, хто пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 3.2.1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 3.2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3.2.3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, зазначених у довідці згідно пп.1 перевірку знань загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (посвідчення, протокол перевірки знань або витяг з протоколу перевірки знань).». 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Денис ПІДДУБНЯК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.