Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 57 000 UAH |
| Замовник: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
| ЄДРПОУ: | 00019442 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kmu.gov.ua |
| Контактна особа: | Геннадій ЛЕВАДНИЙ |
| Телефон: | +380442567057 |
| E-mail: | levadnyi@kmu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
3 |
У зв’язку з поданням двох пропозицій процедура закупівлі, за результатом аукціону, перейшла на етап кваліфікації за предметом – Поточний ремонт і технічне обслуговування комп'ютерної техніки згідно ДК 021:2015 код 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів», де найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною), визначена пропозиція учасника ФОП АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ. З метою більш ретельного розгляду документів та можливого надання запиту на виправлення невідповідностей учасника ФОП АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ціна пропозиції якого за результатами протоколу розкриття склала 1 630 889,00 грн з ПДВ вирішив продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, керуючись пунктом 41 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з виробничою необхідністю та оприлюднити дане повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Розглянуто пропозицію учасника – ФОП АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі – учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім: - довідки «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 18 червня 2025 р. № 18.06/25-2, не містить інформацію щодо знань працівників, а саме посилання на копії наданих відповідних дипломів (пункт 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації); - не підтверджено виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі (пункт 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації); - наданий «Лист про повноваження» учасника від Представництва «Асер Сейлз Інтернешіонал СА» від 17 червня 2025 р., яке станом на поточну дату припинило існування, а саме було реорганізоване у кінці 2023 року (пункт 2 «Підтримка виробника у виконанні договору» та пункт 3 «Підтвердження повноважень Учасника надавати сервісне обслуговування обладнання», «Інші документи, що надаються учасником», додатку 7 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: (Технічна специфікація)» до тендерної документації). Відповідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме: - довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 18 червня 2025 р. № 18.06/25-2, де міститься інформація щодо знань працівників, а саме посилання на копії наданих відповідних дипломів; - підтвердити виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі; - надати «Лист про повноваження» учасника від діючого станом на поточну дату Представництва «Acer» або спростувати інформацію щодо припинення існування, а саме реорганізацію у кінці 2023 року Представництва «Асер Сейлз Інтернешіонал СА» із обов’язковим наданням сканованих оригіналів офіційних документів, що підтверджують надання даної інформації. Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.