Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 382 680 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 826 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Надєєв |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | v.nadieiev@patrol.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ": учасник надав лист з графіком надання послуги з кінцевим терміном виконання 28.11.2025. (вимога підпункту 6 пункту 3 Додатку 1 до Документації). Відповідно до вимог Додатку 3 до Документації послуги надаються з 01.10.2025 по 14.11.2025. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: Лист (у довільній формі) з графіком надання послуги. (Відповідно до вимог Додатку 3 до Документації послуги надаються з 01.10.2025 по 14.11.2025).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.