Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, ДП «Одеський морський торговельний порт». Строк надання послуг: до 31.12.2025. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 413 224 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 132,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
| ЄДРПОУ: | 01125666 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Пейков |
| Телефон: | +380487293824 |
| E-mail: | o.peikov@omtp.com.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна площа, 1 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав: 1.1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. №23/06/2 від 23.06.2025 року у якій: - найменування п. 1 Таблиці – «Приміщення для розміщення офісу» не відповідає інформації зазначеної у договорі позички нежитлового приміщення №26/05-ОР від 26.05.2025 року, а саме: «нежитлове приміщення», тобто наявні невідповідності; - п. 1 у графі «Форма володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору» не містить найменування другої сторони договору, а саме: ТОВ «ІНТЕРІОР ГРУПП». 1.2. Оборотно-сальдову відомість по рахунку 1122 за 2024 р. та оборотно-сальдову відомість по рахунку 106 за 2024 р., проте Учасник не надав актуальні дані станом на 2025 рік. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі забезпеченість Учасника приміщеннями, інструментом та обладнанням), які перебувають в учасника (обов’язково зазначити найменування обладнання, інструменту та устаткування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії)). У якості підтвердження до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. У разі відсутності у штаті Учасника головного бухгалтера надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про таку відсутність з зазначенням особи зі складу Учасника, яка виконує функції головного бухгалтера. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування у повному обсязі (договору оренди або договору на надання послуг). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).» Пропоную: 1. привести у відповідність інформацію у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. №23/06/2 від 23.06.2025 року, а саме: - найменування п. 1 Таблиці привести у відповідність з договором позички нежитлового приміщення №26/05-ОР від 26.05.2025 року, а сам: «нежитлове приміщення»; - п. 1 у графі «Форма володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору» зазначити найменування другої сторони договору, а саме: ТОВ «ІНТЕРІОР ГРУПП». 2. надати випискb за підписом учасника щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника станом на 2025 рік. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник: 1. надав неякісну скан-копію посвідчення №8 у зв’язку з чим неможливо прочитати наступну інформацію: кому було видано, дата видачі, результати перевірки знань з охорони праці, дата наступної перевірки; 2. надав наказ №17/к від 16.07.2024 р. про прийняття на роботу Михайла Недялкова на підставі: заява Михайла Недялкова від 15.07.2024 р., проте у складі тендерної пропозиції вказана заява не надана; 3. надав наказ №25/к від 05.03.2025 р. про прийняття на роботу Дмитра Дурадажи на підставі: заява Дмитра Дурадажи від 04.03.2025 р., проте у складі тендерної пропозиції вказана заява не надана; 4. надав наказ №22/к від 10.02.2025 р. про прийняття на роботу Віталія Мудренко на підставі: заява Віталія Мудренко від 07.02.2025 р., проте у складі тендерної пропозиції вказана заява не надана. На виконання вимог пункту 2 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі які будуть безпосередньо надавати послуги (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, ступінь освіти, спеціальність, загальний досвід роботи за спеціальністю, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація), інформацію щодо форми, виду трудового договору та умов роботи (правових відносин з Учасником - працевлаштування за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного / або неповного робочого дня, неповна, часткова, тимчасова, вторинна зайнятість, за строковим трудовим договором, за сумісництвом, тощо), у тому числі з наданням інформації про наявність в Учасника не менш одного працівника який має групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ, та з наданням копії документів, які підтверджують зазначену групу допуску. У разі зазначення Учасником у довідці працівників, які не працюють за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного робочого дня, Учасником додатково надаються копії документів у повному обсязі, які підтверджують правові підстави використання Учасником праці зазначених працівників (копія трудового договору між Учасником та працівником, тощо), лист від кожного такого працівника про згоду на залучення для надання послуг з цієї закупівлі що будуть особисто йому доручені, та зазначенням у довідці та такому листу видів послуг які будуть доручені особисто такому працівнику.» На виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «2.1. документи мають бути чіткими та розбірливими для читання, всі документи тендерної пропозиції повинні містити зображення яке можливо прочитати.» Пропоную надати: 1. якісну скан-копію посвідчення №8 для встановлення якому працівнику належить та для підтвердження групи допуску працівника; 2. заяву Михайла Недялкова від 15.07.2024 р. до наказу №17/к від 16.07.2024 р.; 3. заяву Дмитра Дурадажи від 04.03.2025 р. до наказу №25/к від 05.03.2025 р.; 4. заяву Віталія Мудренко від 07.02.2025 р до наказу №22/к від 10.02.2025 р. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав калькуляцію вартості, яка не відповідає інформації зазначеної у Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Також, не вказана загальна вартість послуг. На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна пропозиції розраховується Учасниками торгів. Підтвердження відповідності обсягів послуг надається Учасником у формі калькуляції. Учасник формує ціну пропозиції на підставі вартості послуг, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням послуг, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених відповідно проекту договору. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій, пов’язаних з предметом закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій. Не врахована Учасником вартість окремих витрат, що необхідні для надання послуг, не сплачується Замовником окремо, а такі витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають.» Пропоную привести у відповідність калькуляцію вартості з Таблицею 1 Додатку 3 до тендерної документації та вказати загальну вартість послуг. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист-згоду або лист-відмову у згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» окремо від Челака Є.В., який підписав для участі у процедурі відкритих торгів документи у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог пункту 12 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист-згоду або лист-відмову у згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» окремо від кожної особи зі складу Учасника, яка підписала будь-які підготовлені Учасником для участі у процедурі відкритих торгів документи у складі тендерної пропозиції. Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.» Пропоную надати: лист-згоду або лист-відмову у згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» окремо від Челака Є.В. 5. У складі тендерної пропозиції Учасник інформаційну довідку щодо захисту довкілля Вих. №23/06/11 від 23.06.2025 року, яка не відповідає вимогам тендерної документації та зазначений предмет закупівлі не відповідає назві предмету закупівлі, який викладено у тендерній документації. На виконання вимог пункту 13 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля: довідка на адресу Замовника в довільній формі за підписом Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням предмету закупівлі.» Пропоную привести у відповідність інформаційну довідку щодо захисту довкілля Вих. №23/06/11 від 23.06.2025 року з вимогами тендерної документації
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав: 1.1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг Вих. №2 від 27.06.2025 р. у якій: - не зазначені основні технічні характеристики обладнання, інструменту та устаткування; - в. п. 6 в графі «Примітки (власність, оренда, тощо)» зазначено договір оренди №18/25 від 01.06.2025, орендодавець Русинюк М., термін дії до 30.05.2026р., проте у складі тендерної пропозиції вказаний договір не надано на підтвердження право користуванням офісним та складським приміщенням; Також, п. 6 вказаної довідки не містить найменування другої сторони договору, а саме: ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ»; - в п. 7 в графі «Примітки (власність, оренда, тощо)» зазначено «договір оренди №01-Т-25 від 02.01.2025, орендодавець Ковбаса М.М., термін дії до 31.12.2025р.», проте Учасником на підтвердження викладеного надано Договір про надання послуг №01-Т-25 від 02.01.2025 року укладений між ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» та Фізичною особою-підприємцем Ковбаса Микола Миколайович», тобто наявна невідповідність у назві договору та у найменуванні сторони. Також, п. 7 вказаної довідки не містить найменування другої сторони договору, а саме: ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ»; - найменування в п. 3 Таблиці – «Драбина-стремянка алюмінієва універсальна Dnipro-M GY-203» не відповідає інформації зазначеної у Оборотно-сальдової відомості по рахунку 11 за Червень 2025 г. ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ», а саме: «Драбина-стремянка алюмінієва універсальна Dnipro-», тобто наявні невідповідності. 2.2. Довідку Вих. №1 від 27.06.2025 р. в якій зазначено, що обов’язки головного бухгалтера виконує директор Казаров Ф.В., проте тендерна пропозиція Учасника не містить інформації про відсутності у штаті Учасника головного бухгалтера. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі забезпеченість Учасника приміщеннями, інструментом та обладнанням), які перебувають в учасника (обов’язково зазначити найменування обладнання, інструменту та устаткування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії)). У якості підтвердження до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. У разі відсутності у штаті Учасника головного бухгалтера надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про таку відсутність з зазначенням особи зі складу Учасника, яка виконує функції головного бухгалтера. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування у повному обсязі (договору оренди або договору на надання послуг). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).» Пропоную: 1.Привести у відповідність інформацію у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг Вих. №2 від 27.06.2025 р., з документами, які надані у якості документального підтвердження, а саме: - в п. 6 вказати найменування другої сторони договору, а саме: ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ»; - в п. 7 в графі «Примітки (власність, оренда, тощо)» привести у відповідність з Договором про надання послуг №01-Т-25 від 02.01.2025, а саме: найменування договору: «Договір про надання послуг №01-Т-25 від 02.01.2025», сторін договору: «ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» та Фізична особа-підприємець Ковбаса Микола Миколайович»; - найменування в п. 3 Таблиці привести у відповідність з Оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 11 за Червень 2025 г. ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ»; 2. Надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг Вих. №2 від 27.06.2025 р. із зазначенням основних технічних характеристик обладнання, інструменту та устаткування; 3. Надати договір оренди №18/25 від 01.06.2025 у повному обсязі для підтвердження право користуванням офісним та складським приміщенням; 4. Надати лист/інформацію в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про наявність або відсутності у штаті Учасника головного бухгалтера. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник: 2.1. Надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо задіяні при надані послуг Вих. №3 від 27.06.2025 р. у якій: - група допуску з електробезпеки Анюхіна І.Г. зазначено «ІІІ», проте у посвідченні №: 18-103-2024/1/7 від 18.10.2024 та у витягу з протоколу №18-103-2024/1 від 18.10.2024 зазначено «IV», тобто наявні невідповідності; - зазначено, що працівник Юрченко А.В. працевлаштований за сумісництвом у штаті Учасника на постійній основі на умовах неповного робочого дня, проте у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження вказаної інформації. 2.2. не надав лист від Юрченко А.В. про згоду на залучення для надання послуг з цієї закупівлі що будуть особисто йому доручені, та зазначенням у довідці та такому листу видів послуг які будуть доручені особисто такому працівнику. На виконання вимог пункту 2 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі які будуть безпосередньо надавати послуги (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, ступінь освіти, спеціальність, загальний досвід роботи за спеціальністю, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація), інформацію щодо форми, виду трудового договору та умов роботи (правових відносин з Учасником - працевлаштування за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного / або неповного робочого дня, неповна, часткова, тимчасова, вторинна зайнятість, за строковим трудовим договором, за сумісництвом, тощо), у тому числі з наданням інформації про наявність в Учасника не менш одного працівника який має групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ, та з наданням копії документів, які підтверджують зазначену групу допуску. У разі зазначення Учасником у довідці працівників, які не працюють за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного робочого дня, Учасником додатково надаються копії документів у повному обсязі, які підтверджують правові підстави використання Учасником праці зазначених працівників (копія трудового договору між Учасником та працівником, тощо), лист від кожного такого працівника про згоду на залучення для надання послуг з цієї закупівлі що будуть особисто йому доручені, та зазначенням у довідці та такому листу видів послуг які будуть доручені особисто такому працівнику.» Пропоную: 1.Привести у відповідність інформацію зазначену у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо задіяні при надані послуг Вих. №3 від 27.06.2025 р. стосовно групи допуски з електробезпеки Анюхіна І.Г. з посвідченням №: 18-103-2024/1/7 від 18.10.2024 та витягом з протоколу №18-103-2024/1 від 18.10.2024; 2. Надати документальне підтвердження про працевлаштування за сумісництвом у штаті Учасника на постійній основі на умовах неповного робочого дня працівника Юрченко А.В.; 3. Надати лист від Юрченко А.В. про згоду на залучення для надання послуг з цієї закупівлі що будуть особисто йому доручені, та зазначенням у довідці та такому листу видів послуг які будуть доручені особисто такому працівнику. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про досвід виконання аналогічного договору Вих. №15 від 26.06.2025 р. у якій в графі «Предмет договору» зазначено «ДК 021:2015: 50710000- 5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель», проте у складі тендерної пропозиції на підтвердження повного надання послуг за аналогічним договором надано договорі про надання послуг №1/09/2024 від 10.09.2024 у якому зазначено предмет договору «ремонт та технічне обслуговування охолоджувальних установок», тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 3 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду повністю виконаного аналогічного договору (обов’язково зазначити: найменування та місцезнаходження, код за ЄДРПОУ/ідентифікаційний код та контактний телефон замовника; предмет та вартість договору; номер, дату укладання та термін дії договору, відомості про повне виконання договору). Під поняттям аналогічного договору слід розуміти повністю виконаний (завершений) договір, за яким виконано послуги з ремонту та/або технічному обслуговуванню систем кондиціонування повітря. Додатково Учасником для підтвердження повного надання послуг за кожним з визначених у довідці договорів надаються оригінали або копії: договору у повному обсязі, документів, передбачених умовами договору.» Пропоную привести у відповідність інформацію у довідці про досвід виконання аналогічного договору Вих. №15 від 26.06.2025 р. у графі «Предмет договору» з інформацією вказаною в договорі про надання послуг №1/09/2024 від 10.09.2024. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про учасника за Вих. №5 від 27.06.2025 р. без зазначення поштової адреси. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника, відомості про особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю.» Пропоную надати: довідку про учасника за Вих. №5 від 27.06.2025 р. із зазначення поштової адреси. 5. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Статут ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» від 30.01.2024, проте у складі тендерної пропозиції додатково не зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів), оскільки реєстрація Статуту здійсненна після 01.01.2016 року. На виконання вимог пункту 2 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Документи, що підтверджують повноваження особи яка буде підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю: - копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з відміткою реєстратора. У разі реєстрації або внесення змін до Статуту після 01.01.2016 року, Учасник повинен додатково зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи.» Пропоную надати: інформацію про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). 6. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Цінову пропозицію Вих. №12 від 27.06.2025 р., але відсутня калькуляція вартості послуг. На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна пропозиції розраховується Учасниками торгів. Підтвердження відповідності обсягів послуг надається Учасником у формі калькуляції. Учасник формує ціну пропозиції на підставі вартості послуг, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням послуг, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених відповідно проекту договору. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій, пов’язаних з предметом закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій. Не врахована Учасником вартість окремих витрат, що необхідні для надання послуг, не сплачується Замовником окремо, а такі витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають.» Пропоную додатково до цінової пропозиції Вих. №12 від 27.06.2025 р. надати підтвердження відповідності обсягів послуг у формі калькуляції вартості послуг. 7. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист-згоду або лист-відмову у згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» окремо від кожної особи зі складу Учасника, яка підписала будь-які підготовлені Учасником для участі у процедурі відкритих торгів документи у складі тендерної пропозиції. Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. На виконання вимог пункту 12 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист-згоду або лист-відмову у згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» окремо від кожної особи зі складу Учасника, яка підписала будь-які підготовлені Учасником для участі у процедурі відкритих торгів документи у складі тендерної пропозиції. Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.» Пропоную надати: лист-згоду або лист-відмову у згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» окремо від кожної особи зі складу Учасника, яка підписала будь-які підготовлені Учасником для участі у процедурі відкритих торгів документи у складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.