Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
| ЄДРПОУ: | 16286441 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua |
| Контактна особа: | Антоніна Мельникова |
| Телефон: | +380444810487 |
| E-mail: | a.melnykova@pk-ukraina.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
3 |
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Також, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Крім вище вказаного, пункт 3 наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі — Порядок № 1082) передбачає, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) документи, які підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), тобто з порушенням вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Додатку 1 (п.7.6) до тендерної документації та пункту 3 наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен: На виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатку 1 (п.7.6) до тендерної документації необхідно надати (завантажити) всі документи тендерної пропозиції та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпунктами 1.1.1. та 1.1.2. пункту 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «1.1.1. Довідка у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з відповідною інформацією. В довідці бажано зазначити: контактну інформацію про замовника (-ів), дату (-и) виконання договору (-ів), перелік робіт/послуг, що виконувались/надавались. *Аналогічним вважається договір, що містить надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються, а саме – послуги/роботи з технічного обслуговування систем водопідготовки/систем очищення води/систем зворотного осмосу. 1.1.2. Не менше одної сканованої копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору тощо). *Аналогічним вважається договір, що містить надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються, а саме – послуги/роботи технічного обслуговування систем водопідготовки/систем очищення води/систем зворотного осмосу». Перелік виявлених невідповідностей: Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції довідку №П001 від 12.06.2025, де в стовпчику 4 вказано не повну назву предмету закупівлі, завантаженого аналогічного договору №21007 від 04.02.2021, який надано на виконання підпункту 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме відсутнє: (Послуги по обслуговуванню системи фільтрації води). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен: На виконання підпунктів 1.1.1. та 1.1.2. пункту 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації завантажити довідку, яка буде відображати необхідну і повну інформацію сканованої копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору тощо). 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 8.1. Розділу 8 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога: «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у вигляді ЛИСТА ГАРАНТІЇ за нижченаведеною формою: ЛИСТ ГАРАНТІЯ Відомості про учасника Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців) Місцезнаходження Поштова адреса Інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити) Керівництво (прізвище, ім'я та по батькові, посада, контактний телефон (за наявності)) Телефон, факс, електронна пошта (за наявності) Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю: «Послуги з технічного обслуговування систем водопідготовки; код ДК 021:2015 – 50510000-3 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів»». Ми підтверджуємо відповідність своєї пропозиції якісним характеристикам, технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в тому числі Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених в тендерній документації. Ми зобов’язуємося у випадку визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з нами про закупівлю, здійснити виконання робіт на умовах, визначених у тендерній документації, в тому числі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Ми згодні дотримуватись положень цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде залишатися дійсною і обов’язковою для нас в будь-який час до закінчення зазначеного строку. Посада, прізвище, ініціали, підпис службової (посадової) особи учасника, завірені печаткою (в разі наявності печатки).» Перелік виявлених невідповідностей: Учасник завантажив Лист гарантію (довідка № П004 від 12.06.2025) не за вказаною формою, яка встановлена пунктом 8.1.Розділу 8 Додатку 1 до тендерної документації, у частині, яка замість «виконання робіт» (як вказано Замовником) у Листі гарантії зазначає «надання послуг» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити Лист гарантію за встановленою формою на виконання пункту 8.1. Розділу 8 Додатку 1 до тендерної документації: «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у вигляді ЛИСТА ГАРАНТІЇ за нижченаведеною формою: ЛИСТ ГАРАНТІЯ Відомості про учасника Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців) Місцезнаходження Поштова адреса Інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити) Керівництво (прізвище, ім'я та по батькові, посада, контактний телефон (за наявності)) Телефон, факс, електронна пошта (за наявності) Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю: «Послуги з технічного обслуговування систем водопідготовки; код ДК 021:2015 – 50510000-3 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів»». Ми підтверджуємо відповідність своєї пропозиції якісним характеристикам, технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в тому числі Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених в тендерній документації. Ми зобов’язуємося у випадку визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з нами про закупівлю, здійснити виконання робіт на умовах, визначених у тендерній документації, в тому числі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Ми згодні дотримуватись положень цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде залишатися дійсною і обов’язковою для нас в будь-який час до закінчення зазначеного строку. Посада, прізвище, ініціали, підпис службової (посадової) особи учасника, завірені печаткою (в разі наявності печатки).» 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 7.1 розділу 7 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» встановлено перелік документів для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців, зокрема: «- паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)». Перелік виявлених невідповідностей: Учасник завантажив сторінки паспорту: 2-3; 4-5; 6-7; 10-11; 12-13. Проте, відсутня сторінка 1 паспорту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити першу сторінку паспорту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.