Закупівлю оголошено - 04-06-2025, 12:17. Дата останніх змін - 25-06-2025, 11:22

Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт ... Державна закупівля - UA-2025-06-04-005520-a Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від замовника ТОВ "Тернопільелектропостач" від 6/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-04-005520-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-04-007218-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-06-2025, 12:17
по 09-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-06-2025, 12:17
по 12-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-06-2025, 14:10
по 12-06-2025, 14:39

Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
210000
210 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 050 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ТОВ "Тернопільелектропостач"
ЄДРПОУ:42145798 Досьє YouControl
Контактна особа:Петрук Зоряна
Телефон:380352239650
E-mail:z.petruk@tepo.com.ua
Місцезнаходження:
46016, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, проспект Злуки будинок 2 В
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
210 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-06-2025, 14:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

1
послуга
46016 Україна Тернопільська область Тернопіль проспект Злуки будинок 2 В
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Була Ігор Володимирович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-06-2025 по 20-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Ігор Була
Остаточна пропозиція:
109 590 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
210 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-06-2025, 11:03
Період подачі оскарження:
по 22-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-06-25, 12:25:32
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 7 до Тендерної документації містить перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема: Згідно з п.п. 4) Додатку 7 потрібно надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, зокрема - довідку про наявність власних філій або власних сервісних центрів у м. Тернополі із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів, електронної пошти. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника, подана довідка не містить інформації про контактні телефони та електронну пошту. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, - довідку про наявність власних філій або власних сервісних центрів у м. Тернополі із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів, електронної пошти;

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-06-25, 12:25:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-04-005520-a-b1
Номер договору:
43
Дата підписання договору:
25-06-2025, 08:00
Строк дії договору:
з 25-06-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
109 590 UAH
Ціна договору
109 590 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Була Ігор Володимирович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
109 590 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
210 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 18:41:10
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору. До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника – ТОВ «Тернопільелектропостач», код за ЄДРПОУ 42145798, UA273385450000026003301720869 у банку ТВБВ №10019/03філії ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО: 338545, Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.» Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі відмови переможця процедури закупівлі від виконання умов Договору або порушення будь-яких умов цього Договору, у тому числі недотримання термінів надання послуг, зазначених у Договорі, та умов, що стосуються технічних та якісних характеристик послуг, що надаються за Договором. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі її використання)*, з інформацією про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка з інформацією про надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, в якій обов’язково зазначити: замовника наданих послуг, терміни надання послуг згідно Договору і фактичні, контактну особу та телефон замовника для перевірки достовірності вказаної інформації. Копію договору, що підтверджує досвід надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів. Позитивний лист-відгук по даному договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
127 998 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
136 990 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 16:21:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору. До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника – ТОВ «Тернопільелектропостач», код за ЄДРПОУ 42145798, UA273385450000026003301720869 у банку ТВБВ №10019/03філії ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО: 338545, Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.» Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі відмови переможця процедури закупівлі від виконання умов Договору або порушення будь-яких умов цього Договору, у тому числі недотримання термінів надання послуг, зазначених у Договорі, та умов, що стосуються технічних та якісних характеристик послуг, що надаються за Договором. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі її використання)*, з інформацією про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка з інформацією про надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, в якій обов’язково зазначити: замовника наданих послуг, терміни надання послуг згідно Договору і фактичні, контактну особу та телефон замовника для перевірки достовірності вказаної інформації. Копію договору, що підтверджує досвід надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів. Позитивний лист-відгук по даному договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Піщев Павло Степанович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
128 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
190 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 15:00:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору. До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника – ТОВ «Тернопільелектропостач», код за ЄДРПОУ 42145798, UA273385450000026003301720869 у банку ТВБВ №10019/03філії ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО: 338545, Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.» Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі відмови переможця процедури закупівлі від виконання умов Договору або порушення будь-яких умов цього Договору, у тому числі недотримання термінів надання послуг, зазначених у Договорі, та умов, що стосуються технічних та якісних характеристик послуг, що надаються за Договором. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі її використання)*, з інформацією про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка з інформацією про надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, в якій обов’язково зазначити: замовника наданих послуг, терміни надання послуг згідно Договору і фактичні, контактну особу та телефон замовника для перевірки достовірності вказаної інформації. Копію договору, що підтверджує досвід надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів. Позитивний лист-відгук по даному договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 12:17:57
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 12:17:18
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 12:12:12

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору. До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника – ТОВ «Тернопільелектропостач», код за ЄДРПОУ 42145798, UA273385450000026003301720869 у банку ТВБВ №10019/03філії ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО: 338545, Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.» Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі відмови переможця процедури закупівлі від виконання умов Договору або порушення будь-яких умов цього Договору, у тому числі недотримання термінів надання послуг, зазначених у Договорі, та умов, що стосуються технічних та якісних характеристик послуг, що надаються за Договором. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі її використання)*, з інформацією про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка з інформацією про надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, в якій обов’язково зазначити: замовника наданих послуг, терміни надання послуг згідно Договору і фактичні, контактну особу та телефон замовника для перевірки достовірності вказаної інформації. Копію договору, що підтверджує досвід надання послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів. Позитивний лист-відгук по даному договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 12:17:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ