Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2025, 00:00
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області |
| ЄДРПОУ: | 32009931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Литовченко Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | +380463123117 |
| E-mail: | ugkgtab@i.ua |
| Місцезнаходження: | 16600, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прощенка Станіслава, 20 |
0 |
У зв’язку із тим, що відсутній працівник (кошторисник), який перевіряє відповідність тендерної пропозиції в частині кошторисних розрахунків та для більш детального аналізу пропозиції учасника, у разі необхідності для надання 24 годин для виправлення без порушення строків передбачених частиною 9 статті 26 Закону № 922. Також, є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.07.2025.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 1.1 «Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. В учасника обов’язково має бути автовишка (власна/ орендована/ залучена іншим способом) телескопічна з висотою підйому не менше 15м, з відповідним діючим висновком експертного обстеження про їх справність. № з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази, технологій К-сть, шт Правовий статус набуття * Документ, підтверджуючий право набуття ** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; ** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі.» Учасником на виконання вимоги в тендерній пропозиції надано довідку №719/1-3 від 02.06.2025, яка містить інформацію про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. В наданій довідці відсутня інформація про Вантажний автопідйомник ЗИЛ-130 АГП-18, який буде використовуватись при наданні послуг, про що свідчить інформація надана учасником в частині кошторисних розрахунків, а саме з Підсумкової відомості ресурсів. Також, довідка містить інформацію в п.9-12 про обладнання, а в колонці 5 вказано неповну інформацію щодо Документу, підтверджуючого права набуття відповідно вимог тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - оновлену довідку по МТБ, вказавши інформацію про Вантажний автопідйомник ЗИЛ-130 АГП-18, який буде використовуватись при наданні послуг з наданням підтверджуючих документів та відповідним діючим висновком експертного обстеження про її справність; - оновлену довідку по МТБ, вказавши необхідну інформацію в пунктах 9-12 щодо Документів, підтверджуючих право набуття.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.