Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2025 року відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 437 070 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 185,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 01994089 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковтун Тетяна Василівна |
| Телефон: | 380442398737 |
| E-mail: | tetianatender1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
2 |
Вимагаємо виправити виявлені замовником невідповідності та завантажити на веб-порталі уповноваженого органу Прозорро протягом 24 години з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей , а саме: 1. Відповідно вимоги на с.6 в ТД «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином, щоб зміст окремого документу не розривався.» – не виконано 2. Відповідно вимоги на с.6 в ТД «..реєстр наданих документів, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.» -- не виконано 3. Відповідно вимоги на с. 40, п.3.2.1. Довідка складена в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2022 або 2023 або 2024 роках, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Під аналогічним договором слід розуміти договір, за кодом: код ДК 021:2015 – код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання. – не вказана інформація щодо обсягів (кількості) послуг, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. 4. Відповідно вимоги на с. 40, п.3.2.2. Копія (або сканована копія оригіналу) аналогічного договору зазначеного у довідці, на виконання вимог п.п.3.3.1., з обов’язковим наданням документів, які підтверджують надання послуг (копії актів прийому-передачі, тощо) аналогічного договору. – надані акти не підтверджують виконання договору в повному обсязі. Відсутній акт на суму 30 600,00 грн. 5. Учасником в «Тендерній пропозиції» в п.11 «Умови оплати» вказана попередня оплата. Але відповідно п.п. 7.1 пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації (Проєкт Договору про надання послуг): «Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості послуг, зазначених в Технічному завданні до цього Договору, після їх отримання, на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів, згідно пред'явленого Виконавцем Акту прийому-передачі наданих послуг.». Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації. Довідка, Учасника, щодо погодження з проєктом договору суперечить зазначеному в Тендерній пропозиції. 6. Відповідно п.5 с.40 Учасник має надати: «Документально підтвердженої згоди з проектом договору про закупівлю, який викладений у Додатку 2 до цієї тендерної документації (надати лист-згоду у довільній формі).» Учасником було надано довідку про щодо погодження з проєктом договору, що не задовільняє вимогу по повному об’ємі. 7. Учасником було надано Гарантійний лист про надання послуг відповідно п.7.1 с.40 Учасник має надати: «Гарантійний лист про надання послуги, яка відповідає вимогам визначеним у Додатку 3 до тендерної документації.». Даний гарантійний лист не відповідає вимогам визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, так як відсутній перелік послуг що зазначені у вимогах до учасників, а саме: «Перелік послуг включає в себе: очищення оптичної системи, калібрування приладу після ремонту, планове технічне обслуговування в межах суми договору, проведення вимірювань і перевірок на відповідність вимогам експлуатаційної документації та техніки безпеки.» 8. Відсутній Гарантійний лист відповідно вимоги п.6 таблиці «Вимоги до учасника» Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи»». -----в п.7.2 Додатку 4 вимагається ще довідка, тобто потрібно 2 документи щоб задовільнити вимоги по захисту довкілля. 9. Учасником не було надано в складі тендерної пропозиції копію авторизаційного листа від виробника листа відповідно вимоги п.8 с.40 Додатку 4. 10. Гарантійний лист Учасника вих. 25/06/03 від 02.06.2025р. не задовільняє вимогу, що зазначена в п.14 Додатку 4 до тендерної документації. – відсутня інформація в ГЛ, що засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних санкцій…
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.