Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 130 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 130 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Мороз |
| Телефон: | +380980344537 |
| E-mail: | juliatenderkr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
1 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Учаснику, на підтвердження розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації необхідно надати: 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного договору із зазначенням номеру, дати та суми договору. Надати копію виконаного договору з усіма додатками. Для підтвердження виконання наданого договору, Учасник повинен надати акти виконаних робіт. (Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі чи/або до коду ДК предмету закупівлі). 3.2. Лист-відгук щодо повного виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням номеру, дати та суми договору. Учасником, на підтвердження розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації, не надано акти виконаних робіт. Якщо, учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі п.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.