Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 987 800 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 939 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
1 |
02.06.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі Послуги з перезаливки підшипників ковзання бабітом Б-83 за кодом ДК 021:2015, 50530000-9_Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "СЕНСІ" (Код ЄДРПОУ 21111749). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим об’ємом інформації а також з повітряними тривогами які виникають внаслідок загроз ворожих обстрілів території України, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕНСІ" до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЕНСІ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист в довільній формі про надавача послуг із зазначенням його коду ЄДРПОУ. Вимога тендерної документації: пп 10.1. п. 10 Додаток 1 тендерної документації «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»: 10.1. лист в довільній формі про надавача послуг із зазначенням його коду ЄДРПОУ; Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - лист в довільній формі про надавача послуг із зазначенням його коду ЄДРПОУ; Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист підтвердження згоди щодо обробки персональних даних фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців/фізичної особи яка представляє інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі за формою наведеною у Додатку 1.1. тендерної документації. Вимога тендерної документації: п. 7.4. Додатку 1 У складі тендерної пропозиції учасник закупівлі надає: - лист підтвердження згоди щодо обробки персональних даних фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців/фізичної особи яка представляє інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі за формою наведеною у Додатку 1.1. тендерної документації. Факт надання тендерної пропозиції учасником – юридичною, фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник, що подав тендерну пропозицію. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - лист підтвердження згоди щодо обробки персональних даних фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців/фізичної особи яка представляє інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі за формою наведеною у Додатку 1.1. тендерної документації. Невідповідність 3: - згідно службової записки головного механіка в складі тендерної пропозиції учасника не вказано та не надано підтвердження про надання послуг з перезаливки підшипників ковзання бабітом Б-83 потрібних нам діаметрів. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - підтвердження про надання послуг з перезаливки підшипників ковзання бабітом Б-83 потрібних нам діаметрів. Невідповідність 4: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист, який підтверджує, що Якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Вимога тендерної документації: п.10.3. Додатку 1 тендерної документації: 10.3. Якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля (гарантійний лист надається окремим файлом); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист, який підтверджує, що Якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.