Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2025, 00:00
Термін надання послуг зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 73 648 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 736 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Надєєв |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | v.nadieiev@patrol.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ" : учасником не надано витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надано витяг від 05.11.2024. (вимога підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації); - учасником не надано довідку, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). (вимога підпункту 5 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації); учасником надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який заповнений для сторони учасника, але не підписаний уповноваженою особою Учасника і без печатки Учасника у місцях визначених як Виконавець (вимога пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації); учасником не надано гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів надання послуг, що є предметом закупівлі – 30 (тридцять) робочих днів з моменту підписання Договору. Замість гарантійного листа Учасник надав довідку (вимога підпункту 3 пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації). Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: 1. Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. Довідку, складену самостійно Учасником, яка містить відомості про Учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 3. Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Виконавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника). 4. Гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів надання послуг, що є предметом закупівлі – 30 (тридцять) робочих днів з моменту підписання Договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.