Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 027,75 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 120,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корольов Ілля Миколайович |
| Телефон: | 380612239347 |
| E-mail: | i.korolov@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
1 |
Замовником 19.05.2025 року оголошено процедури відкритих торгів з особливостями за предметом ДК 021:2015 код 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуга з технічного обслуговування та калібрування приладу ПКЖ-904А для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-19-011164-a. Відповідно до ч. 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи технічні особливості предмета закупівлі, багаторазові оголошення «повітряних тривог» у робочий час в нашому регіоні, замовнику необхідно більше часу для розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" яка була визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Враховуючи викладене, продовжено строк розгляду тендерної ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" на закупівлю Товару за предметом ДК 021:2015 код 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуга з технічного обслуговування та калібрування приладу ПКЖ-904А для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") до 20 робочих днів.
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ДК 021:2015 код 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуга з технічного обслуговування та калібрування приладу ПКЖ-904А для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-19-011164-a: 1. Відповідно вимог п. 1.4 ч. 1 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації Для документального підтвердження інформації про наявність в учасника/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг учасник надає документи, які підтверджують право власності учасника/ співвиконавця(ів) на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці п. 1.1, або укладені учасником/ співвиконавця(ів) договір/договори оренди. У складі пропозиції учасника відсутні зазначені документи. 3. Відповідно вимог п. 2.4 ч. 2 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації щодо наявності працівників в учасника/співвиконавця(ів), які містяться у довідці згідно п. 2.1, учасник додатково у складі пропозиції надає трудові книжки або накази про прийняття на роботу (призначення на посаду) або трудові договори, що підтверджують трудові відносини з працівниками. У складі пропозиції учасника відсутні зазначені документи. 3. Відповідно вимог п. 3.1 ч. 3 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, згідно зазначеної примірної форми. Аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні цієї документації є договір з: Послуга з технічного обслуговування та калібрування вимірювальних приладів ПКЖ-904А. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорами. Вивчивши тендерну пропозицію, наголошуємо, Учасник не надав довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, згідно зазначеної примірної форми. Аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні цієї документації є договір з: Послуга з технічного обслуговування та калібрування вимірювальних приладів ПКЖ-904А. 4. Відповідно вимог п. 3.1.1 ч. 3 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається: 3.1.1.1. Копія договору з додатками* до нього, які містять перелік наданих послуг, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку. *Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять послуги, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. Примітка: – у разі наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений після 01.01.2020, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 3.1. та може не надавати документи згідно п. 3.1.1.1. але надає лист-відгук. – договір повинен бути за своєю правовою природою аналогічним предмету закупівлі. – документи, що надані на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, або закреслені відомості, що становлять комерційну таємницю, вважаються такими, що відповідають вимогам документації за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. 3.1.1.2. Лист-відгук** від Замовника (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)** від Замовника та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником/співвиконавцем), підтверджуючі виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. цього Додатку та на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку. Примітка: ** Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку наданих послуг, та повинен мати посилання на номер та дати договору. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні зазначені документи. Просимо усунути зазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.