| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 945 758 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 457,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
1 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі закупівлі - Торги за правилами організатора: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Volkswagen» код за ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-15-012809-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ФОП Козоріз Володимир Васильович, а саме: - Учасником не надано документ — Додаток 1, « Форма заявки-пропозиції» у встановленій формі. - Неповне або недостатнє надання інформації згідно Додатку 2 — «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», РОЗДІЛ 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника на підписання пропозиції для участі у закупівлі п.1.1. ЛИСТ щодо повноважень пп.1.1.1. – Учасник надав лист щодо повноважень, проте заповнений не в повному обсязі. - На виконання вимог п.1.2 Додатку 2 (Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції для участі у закупівлі) Учасником не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції, а саме пункту 1.2.3 тендерної документації. - На виконання п.1.3 Додатку 2 (Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції) – Учасником не надано Витяг (або свідоцтво) з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або витяг з реєстру платників єдиного податку або інший документ, що підтверджує факт перебування Учасника на певній системі оподаткування, обліку та звітності та обрані ним види господарської діяльності пп.1.3.2 - На виконання вимог РОЗДІЛУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ п.2.2 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій Учаснику необхідно було надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів. Учасник надав довідку в якій зазначено стенд розвалу-сходження (геометрії) коліс, проте не вказано виробника даного стенду. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.