Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 199 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 995 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД |
| ЄДРПОУ: | 42268164 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Новікова Валентина Вікторівна |
| Телефон: | 380999278845 |
| E-mail: | GLAVBUH@3AA.COURT.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вулиця Лук`яненка Левка, будинок 23 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до положень до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додаток 1: Учасник повинен усі документи пропозиції подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів (файли з розширенням PDF). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) (удосконалений електронний підпис (УЕП)) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.