Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 465 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 328 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
| ЄДРПОУ: | 03328646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина КИРИЛЮК |
| Телефон: | +380964893869 |
| E-mail: | ryna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
1 |
Зауваження до учасника №1: Шановний Учаснику! У поданій Вами тендерній пропозиції, наявні невідповідності, про що розміщується це повідомлення про наявність невідповідностей, на підставі пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 тендерної документації, а саме: 1) Учасник під час подання тендерної пропозиції має обов’язково накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника на подану тендерну пропозицію. Вимога встановлена пунктом 8.11 Додатку №3 до тендерної документації а також пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник натомість застосував електронний підпис УЕП, що (на відміну від КЕП) має незахищений тип носія. Учаснику необхідно підписати свою тендерну пропозицію Кваліфікованим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті. У разі, якщо учасник надавав документи у вигляді електронних документів, підписаних електронним ключем УЕП, або завіряв копії документів шляхом накладення електронного підпису УЕП, учаснику необхідно подати їх повторно відповідно до вимог пункту 8.11 Додатку №3 до тендерної документації а також пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, використавши КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.