Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 579 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 899,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Анисимова Олена Василівна |
| Телефон: | 380674564592 |
| E-mail: | anysymova-ov@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ", що подана для участі у закупівлі Послуги з технічного обслуговування систем газопостачання об’єктів поштового зв’язку Сумської області код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (UA-2025-05-12-014259-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 23.05.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Олена АНИСИМОВА.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Відомості про учасника, в яких зазначено інформацію про підписанта документів тендерної пропозиції – провідний фахівець публічних закупівель Копил Павло Олегович, яким підписана тендерна пропозиція кваліфікованим електронним підписом та внесена інформація в електронні поля тендерної пропозиції. Але, документи, які надані у складі тендерної пропозиції підписані іншою особою, а саме - начальником департаменту технічного розвитку Голік Олегом Валерійовичем. На підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції учасником надані довіреність на Голіка О.В. (файл «Довіреність Голіка.pdf «) та наказ Копил П.О. (файл «Наказ на Копил П_.pdf»). Але, зазначені документи не містять інформацію саме про повноваження Голіка О.В. та Копил П.О. на підпис документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 4 додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; пункт 5 додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та\або нові документи: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - для керівника учасника процедури закупівлі: протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного засновника) та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; - для іншої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я посадової особи або представника учасника та протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного засновника) та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; - для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається, а у випадку якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ що підтверджує повноваження такого представника учасника. Відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.