Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00
Усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 537 328 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 373,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
| ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шум'янко Дмитро Анатолійович |
| Телефон: | 380363662686 |
| E-mail: | Tsap@rnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Розглянуто: Електронне повідомлення ХЦ 171/1060 від 12.06.2025 про відміну торгів, з причини відсутності подальшої потреби закупівлі послуги з технічного та сервісного обслуговування компресорів СОДВ. Вирішено: Відмінити відкриті торги на підставі підпункту 1 пункту 50 (відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг) особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-06-2025, 09:14 по 24-06-2025, 00:00
Документи:
Вирішено: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Атлас Копко Україна», за темою закупівлі: 50510000-3 (Технічне та сервісне обслуговування компресорів СОДВ) до 20 робочих днів.
1. Виявлені невідповідності: 1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції не подав документ, що підтверджує повноваження підпису документів тендерної пропозиції, оскільки частина поданих у складі пропозиції файли з назвами «Додаток 1» «Додаток 2» і «Схема структури власності», які за своїм змістом є листом заявкою, технічною пропозицією та схематичним зображенням структури власності згідно UBO відповідно, підписані іншими уповноваженими особами. Крім того, у листі заявці учасником вказано, що підписантом документів тендерної пропозиції є керівник групи продажів Вірченко Станіслав Олександрович. Принагідно повідомляємо, що частину документів тендерної пропозиції та саму тендерну пропозицію під час завантаження в електронну систему закупівель, було підписано директором товариства Османовим Денисом Олександровичем із поданням у складі пропозиції документа, який підтверджує право такого підпису. 1.2. Пункт 12 «П.І.Б. учасників або акціонерів, які володіють 10% і більше акцій, країна їх громадянства » розділу «СКЛАД МАЙНА КОНТРАГЕНТА КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (UBO).» поданої в складі тендерної пропозиції учасника анкети-запит, вказано інформацію «відсутній кінцевий бенефіціарний власник», в той час як, учасник повинен зазначити інформацію про учасників або акціонерів. Окрім того, зі змісту поданого в складі тендерної пропозиції схематичного зображення структури власності згідно UBO, власником 100 % акцій є АТЛАС КОПКО АКТІЄБОЛАГ (Швеція). 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. абзац 7 пункту 1 розділу 3 ТД, пункт 2 додатку 5 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункт 1 розділу «Документи» додатку 4 до ТД. 2.2. абзац 7 пункту 1 розділу 3 ТД, пункт 4 додатку 5 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункт 3 розділу «Документи» додатку 4 до ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати Учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції: для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; 3.2. Заповнена Анкета-запит, згідно Додатку 4 до ТД; (подається за виключенням державних органів, а також підприємств, установ та організацій у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить 100%).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.