Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 640 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 498,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
| ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Дебера |
| Телефон: | +380322957077 |
| E-mail: | yulia.debera@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
0 |
У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, а також великого обсягу інших активних закупівель Замовника, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМК МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІСЕС» (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мікроскопів AxioLab.A1 -3 шт; мікроскоп AxioLab.A1 з комп'ютерним монітором; PrimoStar — 4 шт; Axiostar Plus; MICROmed xs-5520 – 6 шт; Gemini AS прилад для фарбування) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надається Довідка за встановленою формою, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Учасником надано у складі пропозиції файл «Довідка про наявність працівників.docx.p7s», що не заповнена, а відтак вона не містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати належно оформлену та заповнену довідку за встановленою формою, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.