Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА |
| ЄДРПОУ: | 08038284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Дубінін |
| Телефон: | 380504954636 |
| E-mail: | dimadubinin1986@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Незалежності, будинок 18 |
0 |
І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.1. Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Для посадової особи або представника учасника – юридичної особи: протокол засновників/учасників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником учасника); довіреність, доручення тощо (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Для учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця: не вимагається, а в разі, якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції від 09 травня 2025 року № 15(Файл – Довідка про повноваження посадової особи) щодо безстрокового права директора представляти інтереси під час процедури закупівлі та підпису таких документів. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Учасник – юридична особа повинен надати: протокол засновників/учасників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником учасника); довіреність, доручення тощо (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для посадової особи – юридичної особи: протокол засновників/учасників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником учасника). ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. А саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 2) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ", на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП, дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.