Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04378669 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Дем'яненко |
| Телефон: | +025595585 |
| E-mail: | vizirkarada20@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67543, Україна, Одеська область,Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Учасником на виконання вимог Додатку №7 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції було надано інформацію/гарантійні листи, які містять некоректну дату та назву процедури закупівлі (№2804/27, №2804/24, №2804/25, №2804/33 від 28.04.2025р.). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію/гарантійні листи, які містять коректну дату та назву процедури закупівлі (№2804/27, №2804/24, №2804/25, №2804/33 від 28.04.2025р.). 2. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Додаток № 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Додаток № 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. 3. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів (ліцензії, дозволи, декларації тощо), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, на впровадження певних видів господарської діяльності, що мають відношення до робіт, які будуть надаватися учасником процедури закупівлі, у випадку якщо їх отримання передбачене нормами чинного законодавства». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Інформацію щодо зобов’язання одержання учасником всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів (ліцензії, дозволи, декларації тощо), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, на впровадження певних видів господарської діяльності, що мають відношення до робіт, які будуть надаватися учасником процедури закупівлі, у випадку якщо їх отримання передбачене нормами чинного законодавства. 4. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, яка не містить всієї запитуваної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання. 5. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Лист про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано Листа про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору та надано проєкт Договору, що не містить підписів та печаток Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Лист про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми. 6. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка за формою 1 *, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що включає Послуги з обслуговування установок з доочистки води (бювет)/систем водопідготовки та/або ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету) (фактична сума договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладений не раніше 2020 року. На підтвердження Учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, зі всіма додатками до договору - не менше 1 скану оригіналу договору, зазначеного у довідці. Також Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку не за формою, встановленою вимогами тендерної документації. При цьому, інформація у довідці не є взаємоузгодженою з документальним підтвердженням вказаної учасником інформації. Крім того, не надано довідки в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору. Також Учасником надано скан оригіналу аналогічного договору №1207 від 12.07.2023р., однак без додатку №1 до договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідка за формою 1 *, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що включає Послуги з обслуговування установок з доочистки води (бювет)/систем водопідготовки та/або ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету) (фактична сума договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладений не раніше 2020 року. На підтвердження Учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, зі всіма додатками до договору - не менше 1 скану оригіналу договору, зазначеного у довідці. Також Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору. 7. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: гарантійний лист «Гарантійний строк на витрачені матеріали складає 12 місяців». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: гарантійний лист «Гарантійний строк на витрачені матеріали складає 12 місяців». 8. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Додаток 6 до тендерної документації - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію, однак не за формою, передбаченою тендерною документацією. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Додаток 6 до тендерної документації - ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ за формою, передбаченою тендерною документацією. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.