Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 648 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 240 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
| ЄДРПОУ: | 33252672 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Положевець |
| Телефон: | +380324932153 |
| E-mail: | 2tgrlviv@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1. На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 1.1. "4.7. Заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, проте у ньому наявні помилки, а саме: пункт 2 Додатку 1 заповнено "2. Загальна очікувана вартість пропозиції: 540 000,00 (п’ятсот сорок тисяч) грн, у тому числі ПДВ 108 000,00 (сто вісім тисяч) грн.", а вартість пропозиції в електронній системі закупівель зазначена "648 000 грн з ПДВ". Для усунення даної невідповідності необхідно надати заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1 без помилок. 1.2. "4.15. Інформаційну довідку щодо банківських реквізитів, контактних телефонів, e-mail контактних осіб, контактних телефонів керівника і головного бухгалтера, на фірмовому бланку контрагента, завірену печаткою (у разі її використання) та підписом керівника." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, проте у ньому вказана не вся інформація, а саме: відсутня інформація про головного бухгалтера (контактний телефон). Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційну довідку щодо банківських реквізитів, контактних телефонів, e-mail контактних осіб, контактних телефонів керівника і головного бухгалтера, на фірмовому бланку контрагента, завірену печаткою (у разі її використання) та підписом керівника. 2. На відповідність вимогам розділу ІІ. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 2.1. "2. Послуга виконується з використанням запасних частин та витратних матеріалів, обладнання, комплектуючих Виконавця, вартість яких входить у вартість послуги (для підтвердження цього пункту Учасник має надати у складі пропозиції Гарантійний лист в довільній формі)." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений доку-мент, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що послуга виконується з використанням запасних частин та витратних матеріалів, обладнання, комплектуючих Виконавця, вартість яких входить у вартість послуги. 2.2. "3. Усі запчастини, матеріали, обладнання, комплектуючі які будуть встановлені в результаті надання послуг, повинні бути новими (які не були у використанні) та такими, які не відновлювалися (для підтвердження цього пункту Учасник має надати у складі пропозиції Гарантійний лист в довільній формі)." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що усі запчастини, матеріали, обладнання, комплектуючі, які будуть встановлені в результаті надання послуг, будуть новими (які не були у використанні) та такими, які не відновлювалися. 2.3. "4. Запасні частини та витратні матеріали повинні бути оригінальними. Вартість використаних запасних частин не повинна перевищувати середню ринкову вартість по Україні на момент надання послуг (для підтвердження цього пункту Учасник має надати у складі пропозиції Гарантійний лист в довільній формі)." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що запасні частини та витратні матеріали будуть оригінальними та вартість використаних запасних частин не перевищуватиме середню ринкову вартість по Україні на момент надання послуг. 2.4. "6.2. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і яких учасник планує залучити до виконання умов договору. Довідка повинна містити інформацію щодо посад та досвіду роботи таких працівників. Також у складі пропозиції Учасник має надати дійсне посвідчення зварника." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначені документи, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і яких учасник планує залучити до виконання умов договору. Довідка повинна містити інформацію щодо посад та досвіду роботи таких працівників. Також у складі пропозиції Учасник має надати дійсне посвідчення зварника. 2.5. "6.3. Довідку про наявність виробничих потужностей (приміщень) для здійснення ремонту техніки та документи, що підтверджують право власності та/або оренди необхідних верстатів, станків та іншого обладнання для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначені документи, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати довідку про наявність виробничих потужностей (приміщень) для здійснення ремонту техніки та документи, що підтверджують право власності та/або оренди необхідних верстатів, станків та іншого обладнання для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. 2.6. "6.4. На підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, а саме: зварювальні роботи, під час ремонту устаткування підвищеної небезпеки, Учасник має надати копію підтверджуючої декларації." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати копію підтверджуючої декларації на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, а саме: зварювальні роботи, під час ремонту устаткування підвищеної небезпеки. 2.7. "7. Гарантія на надані послуги, встановлені запасні частини та комплектуючі має діяти не менше 12 місяців з моменту підписання уповноваженими представниками сторін акту приймання-передачі наданих послуг. Виконавець після надання послуг повинен надати Замовнику гарантійний талон з зазначенням гарантійного терміну експлуатації автокрана (для підтвердження цього пункту Учасник має надати у складі пропозиції Гарантійний лист в довільній формі)." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що гарантія на надані послуги, встановлені запасні частини та комплектуючі буде діяти не менше 12 місяців з моменту підписання уповноваженими представниками сторін акту приймання-передачі наданих послуг та виконавець після надання послуг надасть Замовнику гарантійний талон з зазначенням гарантійного терміну експлуатації автокрана. 2.8. "8. Послуги не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та повинні передбачати заходи щодо захисту довкілля (для підтвердження цього пункту Учасник має надати у складі пропозиції Гарантійний лист в довільній формі)." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що послуги не будуть завдавати шкоди навколишньому середовищу та будуть передбачати заходи щодо захисту довкілля. 2.9. "9. Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки (для підтвердження цього пункту Учасник має надати у складі пропозиції Гарантійний лист в довільній формі)." Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що послуги будуть виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. 2.10. "11. Термін надання послуг: до 22 травня 2025 року (для підтвердження цього пункту Учасник має надати у складі пропозиції Гарантійний лист в довільній формі).". Учасником ТОВ "ГІДРОКРАН" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що послуги буде надано (термін надання послуг) до 22 травня 2025 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.