Закупівлю оголошено - 30-04-2025, 12:33. Дата останніх змін - 29-05-2025, 11:01

Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання... Державна закупівля - UA-2025-04-30-004855-a Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 4/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-30-004855-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-017405-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 12:33
по 09-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 12:33
по 12-05-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00

Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
320000
320 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 600 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Лозовий Костянтин Костянтинович
Телефон:380487381710
E-mail:Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту і технічного ...
320 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

1
послуга
65481 Україна Одеська область Південне вулиця Берегова, будинок 11
по 31-12-2025
50340000-0
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-05-2025 по 20-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 76, 65078, Артамонов Володимир Вадимович
Остаточна пропозиція:
288 000 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-05-2025, 13:31
Період подачі оскарження:
по 21-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-05-25, 16:56:22
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 13.05.2025 (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2025 № 189) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-30-004855-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеський р-н, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації підтвердження наявності працівників, з вказанням кваліфікації, а саме: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. 2.2.2. Чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме, кваліфікаційне(і) посвідчення/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. 2.2.3. Скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.05.2025 Вих. № ПОС – 908/25 (далі – Довідка про працівників), скановані копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників (накази про прийняття працівників на роботу та інші документи), а також скановані копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених у Довідці про працівників (посвідчення/свідоцтва/дипломи). При детальному розгляді вищезазначених документів було виявлено наступні невідповідності: - щодо працівника Бейгуленка Олександра Володимировича: зазначена у Довідці про працівників інформація про серію, номер, дату видачі свідоцтва, а також присвоєний розряд професії не відповідає даним, наведеним у сканованій копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Зокрема, у Довідці про працівників вказано, що працівник має середню професійну освіту, навчався у ДПТНЗ «Одеський державний центр професійного навчання ППП» та отримав свідоцтво серії 12 СВ № 900196 від 02.07.2021 року з кваліфікацією електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду. Натомість у наданій копії свідоцтва зазначено інші дані: серія 12 СВ № 344819 від 04.03.2019 року, кваліфікація – електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 4 розряду. - у сканованій копії наказу ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» від 07.05.2025 № 5, яким підтверджуються трудові відносини з працівниками Бейгуленком Олександром Володимировичем та Родіоновим Ігорем Володимировичем, виявлено помилку/невідповідність: у наказі зазначено, що працівники повинні приступити до роботи 08.05.20245 року, тобто вказано нереальну дату, яка не охоплює період надання послуг (кінцевий строк надання послуг – 31.12.2025 року). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, наявність яких усуне виявлені замовником та зазначені у пункті 9.1 цього повідомлення невідповідності (розбіжності), та тим самим підтвердити у повному обсязі відповідність встановленому в ТД кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-05-25, 16:56:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-30-004855-a-b1
Номер договору:
86-В-ПВФ-25
Дата підписання договору:
29-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 29-05-2025 по 31-12-2025
345 600 UAH
Ціна договору
288 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
288 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-05-2025, 17:45:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:34:08
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:33:59
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:33:59
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:33:59
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок довідки щодо субпідрядника (співвиконавця).docx, Інформація щодо незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі. , У разі незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком. У випадку незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, замість довідки за зразком, може бути наданий документ у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі.
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок довідки щодо субпідрядника (співвиконавця).docx, Інформація щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі. , У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком.
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  91
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка та інші документи згідно пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації. , 1) Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації підтвердження наявності працівників, з вказанням кваліфікації, а саме: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. 2) Чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме, кваліфікаційне(і) посвідчення/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. 3) Скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.
                  2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-04-2025, 12:33:59
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі , Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника, що містить підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги (мультиметр цифровий, вимірювач опору заземлення); електричного інструменту (перфоратор, шуруповерт тощо); приладів до доступу на висоту (драбини тощо). У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги (мультиметр цифровий, вимірювач опору заземлення); електричного інструменту (перфоратор, шуруповерт тощо), приладів до доступу на висоту (драбини тощо), зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ