Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 320 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Лозовий Костянтин Костянтинович |
| Телефон: | 380487381710 |
| E-mail: | Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
0 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 13.05.2025 (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2025 № 189) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-30-004855-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеський р-н, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації підтвердження наявності працівників, з вказанням кваліфікації, а саме: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. 2.2.2. Чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме, кваліфікаційне(і) посвідчення/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. 2.2.3. Скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальника(ів) контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.05.2025 Вих. № ПОС – 908/25 (далі – Довідка про працівників), скановані копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників (накази про прийняття працівників на роботу та інші документи), а також скановані копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених у Довідці про працівників (посвідчення/свідоцтва/дипломи). При детальному розгляді вищезазначених документів було виявлено наступні невідповідності: - щодо працівника Бейгуленка Олександра Володимировича: зазначена у Довідці про працівників інформація про серію, номер, дату видачі свідоцтва, а також присвоєний розряд професії не відповідає даним, наведеним у сканованій копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Зокрема, у Довідці про працівників вказано, що працівник має середню професійну освіту, навчався у ДПТНЗ «Одеський державний центр професійного навчання ППП» та отримав свідоцтво серії 12 СВ № 900196 від 02.07.2021 року з кваліфікацією електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду. Натомість у наданій копії свідоцтва зазначено інші дані: серія 12 СВ № 344819 від 04.03.2019 року, кваліфікація – електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 4 розряду. - у сканованій копії наказу ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» від 07.05.2025 № 5, яким підтверджуються трудові відносини з працівниками Бейгуленком Олександром Володимировичем та Родіоновим Ігорем Володимировичем, виявлено помилку/невідповідність: у наказі зазначено, що працівники повинні приступити до роботи 08.05.20245 року, тобто вказано нереальну дату, яка не охоплює період надання послуг (кінцевий строк надання послуг – 31.12.2025 року). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпунктів 2.2.1., 2.2.2. та 2.2.3. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, наявність яких усуне виявлені замовником та зазначені у пункті 9.1 цього повідомлення невідповідності (розбіжності), та тим самим підтвердити у повному обсязі відповідність встановленому в ТД кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.