Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 297 933,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 979,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 937 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ямпольська |
| Телефон: | +380487175467 |
| E-mail: | viktoriia_yam@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
5 |
1. Відповідно до вимог тендерної документації та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, Тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник має підписати свою Тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Додатку № 3 до договору не вірно вказано код ДКПП; в Додатку № 4 в стовбці «Шифр» зазначено код ДК 021:2015. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 17 Додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати вартість послуг в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін. Учасником надано документи, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому Договірна ціна не відповідає ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
У зв’язку з значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАС» (код ЄДРПОУ – 41120093) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: додатки містять дані щодо цін та вартості договору; п. 10.11. - визначено невірну інформацію, не визначено код ДКПП в Додатку № 3 до проекту договору; в Додатку № 4 – змінено форму таблиці та не вказано шифр. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до умов п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 8 937,00 (вісім тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 00 копійок) за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 121420/Т-2202 від 29 травня 2025 року, що видана акціонерним товариством «АЛЬТБАНК» в інформації гаранта вказана зайва інформація, яка не відповідає вимогам, вказаним в п. 2. Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: фінансова організація віднесена до третьої групи банків – банк з приватним капіталом за класифікацією НБУ, банківська ліцензія №106 від 19.11.2018 року, внесений до Державного Реєстру банків за номером 43; в інформації принципала вказана зайва інформація щодо категорії, що не відповідає вимогам п. 2. Додатку 3 до Тендерної документації, Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію, яка має відповідати вимогам п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3 Відповідно до п. 17 Додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати вартість послуг в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін. Учасником надано документи, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому не відповідають ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
У зв’язку із значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОЖЗАХИСТ» (код ЄДРПОУ – 43467186) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в преамбулі та Додатку № 3 вказати, що Учасник є платником ПДВ та не вказано чи є платником податку на прибуток (на загальних підставах/інше); не зазначена інформація у пп. 1.1.3. та п. 10.11.; у реквізитах Учасника (Розділ 12) допущено помилку у номері свідоцтва ПДВ; в Додатках № 5; 6; 7 до Договору відсутня необхідна інформація; в Додатку № 3 відсутня інформація щодо коду ДКПП; в Додатку № 4 змінено форму таблиці, а саме: видалено стовбець 2. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до умов п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 8 937,00 (вісім тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 00 копійок) за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 3800-25 від 26 травня 2025 року, що видана акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС» в інформації про найменування принципала невірно визначено категорію принципала; в інформації про найменування бенефіціара невірно визначено категорію бенефіціара (категорія бенефіціара визначено у п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації), що не відповідає вимогам п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію, вказавши вірну категорію принципала та бенефіціара, відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником надано наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 10.04.2020 № 251 про видачу ліцензій, однак, довідку довільної форми з достовірною інформацією, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Учасником не було надано. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити довідку довільної форми з достовірною інформацією або саму ліцензію, відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Проте у складі тендерної пропозиції Учасником надано зазначений витяг з Опендатабот, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатка 3 до Тендерної документації (Практика: Рішення ДАСУ по процедурі UA-2025-04-02-007403-a). Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації. 5. Відповідно до пп. 11.1.1 та пп. 11.1.2 п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), та яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток. Документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, офісом, зазначених у вищезазначеній довідці. Учасником завантажено довідку про перелік матеріально-технічної бази, відповідно до п. 2. Довідки, Учасник має два орендовані автомобілі. Відповідно до Договору оренди транспортного засобу від 20.04.2021 року (та Додаткової угоди № 1 від 31.12.2021 року) термін дії договору – 31.12.2024 року. Згідно умов договору, транспортний засіб передається згідно з актом приймання-передачі. Учасником не завантажено відповідний акт приймання-передачі. Крім того, термін дії договору оренди від 20.04.2021 року закінчено. Відповідно до Договору оренди транспортного засобу від 13.03.2024 року, транспортний засіб передається в оренду згідно з актом приймання-передачі. Учасником було завантажено вищевказаний акт приймання-передачі. Крім того, відповідно до п. 3 Довідки Учасником надано перелік оргтехніки, обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки (30 позицій). Лише по 30 (тридцятій) позиції надано видаткову накладну. По 29 (двадцяти дев’яти) позиціям документи на підтвердження права власності відсутні. Також, Учасником представлено Договір оренди обладнання від 15.01.2022 року – тест прибор пожежних сповіщувачей «ТЕПЛОТЕСТ», але в довідку Учасник його не включив; акт приймання-передачі тест прибору пожежних сповіщувачей «ТЕПЛОТЕСТ» не завантажено (передбачено п. 5.3 Договору). Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до пп. 11.1.2 п. 11 Додатку 3 до тендерної документації. 6. Відповідно до пп. 11.1.3 п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – «Одеська область» або «на території України». Учасником завантажено декларацію відповідності матеріально – технічної бази, яка частково не відповідає вимогам, а саме: в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки не зазначено – «Одеська область» або «на території України» (вказана вимога відповідає Додатку 8 Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77). Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до пп. 11.1.3 п. 11 Додатку 3 до тендерної документації. 7. Відповідно до п. 12 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі, на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності таких бланків), та яка має бути підписана учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток). Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 року № 852. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку (витягу з послужного списку)/трудової книжки. Учасником було надано документи, але не в повному обсязі, а саме: відсутні копії послужного списку (витягу з послужного списку)/трудової книжки про стаж роботи керівника робіт. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 12 Додатку 3 до тендерної документації. 8. Відповідно до п. 13 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: аналогічний договір. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуги з технічного обслуговування системи пожежної (протипожежної) сигналізації та/або системи керування евакуюванням/системи оповіщення про пожежу та/або протипожежного захисту. Не менше 1 копії договору в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі були; копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору (видаткові накладні, акти-прийому-передачі або інші первинні документи, що передбачені умовами договору, оформлені відповідно до законодавства) (у разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», достатньо надати інформацію про номер оголошення, згідно якого було укладено договір. Для підтвердження виконання договору на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору в повному обсязі). Договір має бути виконаний в повному обсязі. Учасником надано два договори, однак, додатки які підвантажено до договорів не містять номера та дати договору, до якого вони відносяться. Крім того, акти надання послуг підвантажені з тендерною пропозицією учасника не містять посилання на номер та дату договору. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 13 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації. 9. Відповідно до п. 16 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Додаток № 1 до Тендерної документації, який надається за підписом уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасником надано Додаток № 1 до Тендерної документації, який частково не відповідає вимогам, а саме не внесено всю інформацію, що вказана у Додатку № 1 до Тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 16 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації. 10. Відповідно до п. 17 Додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати вартість послуг в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін. Учасником надано документи, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому не відповідають ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.