Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 156 990,13 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 784,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
| Телефон: | 0487388575 |
| E-mail: | L.BASHLYIK@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 50430000-8 «Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання» (Послуги з повірки, перевірки метрологічних характеристик/визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-04-28-010555-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ": керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції.
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. відповідно до таблиці 1 додатку 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати підтвердження наявності досвіду надання послуги з повірки , перевірки метрологічних характеристик/визначення метрологічних характеристик ЗВТ. Учасником надано договір аналогічний та видаткові, що підтверджують надання послуг з калібрування, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом підтвердження кваліфікаційних вимог відповідно до умов тендерної документації. 2. Відповідно до п. 6 таблиці 2 додатку 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник мав надати довідку довільної форми, із зазначенням наявності/відсутності в Учасника керівника(ів), посадової(их) особи(іб) Учасника, яка(і) має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, засновника(ів)/члена(ів)/учасника(ів)/акціонера(ів) (якщо такими є фізичні особи) та кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) Учасника, що мають зареєстроване місце проживання на тимчасово окупованій території (яка визнана такою станом на момент подання тендерної пропозиції). Учасником вказану довідку не надано. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.