Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 442 297,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 211,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 39611267 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Березовчук Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380989513598 |
| E-mail: | kptender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04214, Україна, Київська область,Київ, вул. Північна, 22 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» ПРОТОКОЛ № 27.27.27.2025 м. Київ « 30 » травня 2025 року уповноваженої особи Тетяни БЕРЕЗОВЧУК Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі послуги з технічного обслуговування обладнання системи контролю доступу (СКД) та відеоспостереження, встановленого в укриттях та спорудах цивільного захисту за ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-28-008731-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі послуги з технічного обслуговування обладнання системи контролю доступу (СКД) та відеоспостереження, встановленого в укриттях та спорудах цивільного захисту за ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання за ідентифікатором: № UA-2025-04-28-008731-a встановлено такі порушення, а саме: виявлено порушення в формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі, технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі,виникла необхідність внесення змін у назву процедури відкритих торгів. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Головний фахівець з публічних закупівель КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» КЕП Тетяна БЕРЕЗОВЧУК
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 30-05-2025, 10:10 по 10-06-2025, 00:00
Документи:
Згідно пункту 43 Постанови затвердженої Кабінетом Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до Додатку 1 ТД вимагалося надати згідно п.1.1. довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору та згідно п.2.1. довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, будуть залучені під час (надання послуг) за предметом закупівлі. Учасник надав у своїй пропозиції довідку №07 від 05.05.2025 про наявність обладнання,матеріально-технічної бази та технологій, але не зазначив яке саме обладнання та матеріальну –технічну базу має учасник, кількість,власне чи орендоване. Також Учасником надана довідка № 09 від 05.05.2025 про про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, будуть залучені під час (надання послуг),у якій не зазначено які саме працівники (прізвища,посади, досвід та знання),що будуть надавати послуги. Учаснику потрібно виправити вищезазначену невідповідність, надавши в повному обсязі потрібну інформацію відповідно до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.